Var lite sugen på Copadichromis azureus just för att färgen skulle passa. Hade för mig de var lite mindre en Borleyin, men jag kanske har fel?? :)
De är mindre, men de är riktigt veka och risken är att de tynar bort i ett akvarium med såpass starka mbunas som Tropheops.
Enligt mina erfarenheter en av de vekaste arter jag haft förutom Aulonocaras som på liknande sätt kan tyna bort om de blir för dominerade. Endast en art av Aulonocara anser jag vara av det tuffare slaget och det är "Otter Point".
Borleyin är tuffare men riktiga grisar. Gillade inte arten alls när jag hade dom.
Mitt tips däremot är att du tar dig en titt på arter som umgås i närheten av mbunas. En art har deelay redan föreslagit, nämligen Sciaenochromis fryeri. En annan art är Otopharynx lithobates.
Övriga arter är Cyrtocara moori (delfin). Kanske kan nypopulära arten Placidochromis phenochilus "White lips" passa in? Jag har inte haft den själv men vad jag kunnat utröna så verkar arten vara ganska tålig och obesvärad av yttre faktorer..dvs lever i sin egen värld med sina egna.