Zten Kelberi x Orino hybrider från Asien. Har till och med för mig att föräldrarna är Vf. Funnits sedan, tja, november/december typ? Bild på en utfärgad, dock inte min. Så vi får väl se vad det blir av dom helt enkelt. :)
DaRe Snygg, är det hybriderna som är odlade i tank eller vilda hybrider? Jag antar det första, men men ...
Carliz Kelberi x Orino hybrider från Asien. Har till och med för mig att föräldrarna är Vf. Funnits sedan, tja, november/december typ? Bild på en utfärgad, dock inte min. Så vi får väl se vad det blir av dom helt enkelt. :) wow, läcker ;)
Wilhelm wow, läcker ;) Ja verkligen! Det kryper i vill ha tarmen! Måste kolla med min lokale fiskhandlare om han kan fixa dessa!
irwin_fletch Ingen bild men väl en film. Kvällsbelysning på och alla fiskar verkar uppskatta detta. Denna kväll var det skalarerna som var igång. Kolla i HD, suddigt annars. cZ8EnDKJ3Xs&feature=plcp
Kajjjan Ingen bild men väl en film. Kvällsbelysning på och alla fiskar verkar uppskatta detta. Denna kväll var det skalarerna som var igång. Kolla i HD, suddigt annars. cZ8EnDKJ3Xs&feature=plcp Mycket trevligt kar du har! Gillar det verkligen.:D //Kaj
Carliz Ingen bild men väl en film. Kvällsbelysning på och alla fiskar verkar uppskatta detta. Denna kväll var det skalarerna som var igång. Kolla i HD, suddigt annars. cZ8EnDKJ3Xs&feature=plcp alltid kul me film ;) snyggt och välgjort !:)
RobinH Fortsätter med ett foto på en "brun ciklid" ;) hehe inte min typ av ciklid direkt men det är Salmbergs ögonsten så jag får väl lägga in ett foto på den oxå*-) Cichlasoma amazonarum hane
DaRe Fortsätter med ett foto på en "brun ciklid" ;) hehe inte min typ av ciklid direkt men det är Salmbergs ögonsten så jag får väl lägga in ett foto på den oxå*-) Cichlasoma amazonarum hane Ojoj vilket foto, den firren ser toppen ut här. Maila gärna det fotot också. [/quote ]Ingen bild men väl en film. Kvällsbelysning på och alla fiskar verkar uppskatta detta. Denna kväll var det skalarerna som var igång. Kolla i HD, suddigt annars. cZ8EnDKJ3Xs&feature=plcp skön film Irwin!
affealien Fortsätter med ett foto på en "brun ciklid" ;) hehe inte min typ av ciklid direkt men det är Salmbergs ögonsten så jag får väl lägga in ett foto på den oxå*-) Cichlasoma amazonarum hane Nu ångrar jag nästan att jag inte skaffade ett gäng sånna till mitt kar. :) Får byta lite senare kanske. Snygg bild i alla fall!
salmberg Några foto jag tog härrom dagen hos Salmbergs. Aequidens sp."jenaro herrera" Blev riktigt bra Robin.
Thompa Astronotus ocellatus Fick till en halvbra bild på en av mina Påfåglar, lite synd på blixten bara. :)(sorry för skitiga rutor :P )
gullefjun Vilka fina fiskar! Ditt kar irwin ligger bland mina favoritbiler - den bilden plockade jag fram och har försökt efterapa, när jag inredde mitt 540-literskar i våras:) Kan säga, att ditt kar leder med hästlängder!