Dodfisk Uaru, Härligt. Bra storlek också. har de lekt? Brukar de leka i akvarium? aaa lite ovanligt så :D Dom har inte lekt än :( Det ska tydligen gå att få yngel med dom om man skaffar ett några stycken och låta dom gå varandra en tid och låta dom bilda par. Jag har 7 Stycken fina rackare här hemma så chansen är god får man säga :DXmas:)
DaRe A. panduro-par Jag fick leta bakåt en bit med absolut de var ena riktiga värstingar. Riktigt fina bilder också!!
c90368 Härliga bilder. Då känner jag mig sugen på en filmockså. Du brukar ju vara duktig på det! OK 4lCmXx4iZhg
DaRe Hehehe. Jag älskar att ha rätt!! Störtskön film! Detta är i min mening de bästa höjdpunkterna för en akvarieägare!
RobinH OK 4lCmXx4iZhg Riktigt härlig film.. Flaggor har aldrig riktigt varit i min smak men dina e ju hur fina som helst! Klarar dom att hålla borta jordätarna ifrån ynglena?
irwin_fletch OK 4lCmXx4iZhg Aldrig sett sådana fina flaggor. När man ser dem i butiken ser de så tråkiga ut men dessa är verkligen snygga. Men i ett sådant fint kar måste ju fiskarna trivas och färga ut...:D
c90368 Riktigt härlig film.. Flaggor har aldrig riktigt varit i min smak men dina e ju hur fina som helst! Klarar dom att hålla borta jordätarna ifrån ynglena? Tackar! Flagghanarna, de stora Flaggorna är kungarna i karet. Den dominanta Jordätarhanen flyttar på sig utan att argumentera.
Uffe-Lindstrom Lite SA-bilder Här kommer lite bilder från mitt SA burk... Uaru fernandezyepezi Heros sp. "red shoulder" sen kan man skymta några Retroculus xinguensis :) Uffe
JockeB Uffe LindströHär kommer lite bilder från mitt SA burk... Uaru fernandezyepezi Heros sp. "red shoulder" sen kan man skymta några Retroculus xinguensis :) Uffe Härligt kar:)
icehacker Uffe LindströHär kommer lite bilder från mitt SA burk... Uaru fernandezyepezi Heros sp. "red shoulder" sen kan man skymta några Retroculus xinguensis :) Uffe Det såg inte så litet ut :P
Rivulatus Snyggt kar, inte direkt standard "s.a" där du :). Posta gärna mer på xinguensisen eftersom dom växer. Häftiga art!
Micke-Jarhl Uffe LindströHär kommer lite bilder från mitt SA burk... Uaru fernandezyepezi Heros sp. "red shoulder" sen kan man skymta några Retroculus xinguensis :) Uffe Läckert kar! Vilka mått har du på det?
Uffe-Lindstrom Det är L250 x B75 x H60 Jag ska försöka posta bilder vartefter. Det är mycket som växer där... Men växter är kört då Uarisarna är hopplösa på växter, dom äter upp allt grönt oavsätt hur mycket ärter de får. Hade tidigare amphiacanthoides och tyckt dom var hopplösa men dom här är nog strået vassare på grönt fastän de är så små.
DaRe Kul med bilder Uffe. Riktigt läcker med pandauarun. De växer så det knakar kan jag se. De har ett nytt gäng nu i butiken, men dina var finare. Visste inte att de var värre än vanlig Uaru. Kan Retroculus vara norrbaggar eller? Också spännande och ovanlig fisk. Hantlarna var riktigt fina och rejäl storlek dessutom!! Mina har ett tag kvar dit. Hanen åtminstone. Honan har nog haft det tufft och jag tror inte hon växer mer.