c90368 Min variant av en något övervuxen flodkrök någonstans i Sydamerika. Inte så bildskönt kanske, akvariet har varit igång i snart tre år och börjar bli ordentligt inkört, så som jag vill ha det. qjs_WWQjwig Skickar upp den igen, blev en olycklig sidbrytning.
FrePGun Älskar när man knöar ner så mycket vallesneria i ett kar och kör enbart på det... blir hur fint som hellst!
Kiwii Super fint med all Vallesneria ser riktigt härligt ut. Flaggisar är också allt för underskattade ! hur fint som helst :) har svårt att få fart/höjd på mina Vallesneria.. så inhandlade en "fredskalla" (tror jag dom heter) och delade upp i karet för att få lite höjd på växterna. :) Men tycker tyvärr att mina tetror är dåliga på att stimma "/ har som tidiagre skrivit både kardinal- och koppar tetror ca 40 av varje.
Banderad Nya firrar 4x Corydoras sodalis Snygga fiskar brorsan, jag tycker dock fortfarande att du ska köpa lika många till.
Tisse89 Snygga fiskar brorsan, jag tycker dock fortfarande att du ska köpa lika många till. Då ser man ju bara pansarmalar i akvariet ;) Ska göra det, i morgon kommer ju lönen! :-) Tror dock jag bara fick honor nu, alla är "tjockisar"
aejohansson Super fint med all Vallesneria ser riktigt härligt ut. Flaggisar är också allt för underskattade ! hur fint som helst :) har svårt att få fart/höjd på mina Vallesneria.. så inhandlade en "fredskalla" (tror jag dom heter) och delade upp i karet för att få lite höjd på växterna. :) Men tycker tyvärr att mina tetror är dåliga på att stimma "/ har som tidiagre skrivit både kardinal- och koppar tetror ca 40 av varje. Inte för att vara sån, men fredskalla är en sumpväxt och dör om den står helt under vatten och försämrar vattenkvalitén. om du däremot skapar ett sumpområde i karet så själva plantan står över vatten så ska det gå bra.
Uffe-Lindstrom Krobia sp. "xingu" En liten filmsnutt jag tog med mobilen på mina Krobia sp. "xingu" som nyss lagt rom. http://youtu.be/cOFk98XrUrE Uffe
Uffe-Lindstrom Hur bäddar man in ett Youtubeklipp. Det här vart ju inte bra :( Uffe LindströEn liten filmsnutt jag tog med mobilen på mina Krobia sp. "xingu" som nyss lagt rom. http://youtu.be/cOFk98XrUrE Uffe
Joakim-Draktoft Uffe LindströHur bäddar man in ett Youtubeklipp. Det här vart ju inte bra :( Hur du gör finns i FAQ på denna plats. Kortfattat så tar du sista delen av länkadressen och sätter in den mellan . Jag har medvetet lagt till ett mellanslag innan hakparantesen, för att det inte skall bli en korrekt länk. Ta bort mellanslag och klistra in koden cOFk98XrUrE. cOFk98XrUrE
Uffe-Lindstrom Tusen tack!! cOFk98XrUrE Joakim Hur du gör finns i FAQ på denna plats. Kortfattat så tar du sista delen av länkadressen och sätter in den mellan . Jag har medvetet lagt till ett mellanslag innan hakparantesen, för att det inte skall bli en korrekt länk. Ta bort mellanslag och klistra in koden cOFk98XrUrE.
Nicke-SA Mina Krobia sp. xingu har också lekt, fast de har frisimmande yngel ;) Trevliga firrar de där! Mvh Niklas
olof Några nya bilder: En halvvuxen red shoulder hantelciklid Chokladciklidyngel ca 5 cm. Chokladciklid par, man ser några suddiga yngel under honan.
olof Uffe LindströTusen tack!! cOFk98XrUrE [QUOTE=Joakim Draktoft]Hur du gör finns i FAQ på denna plats. Kortfattat så tar du sista delen av länkadressen och sätter in den mellan . Jag har medvetet lagt till ett mellanslag innan hakparantesen, för att det inte skall bli en korrekt länk. Ta bort mellanslag och klistra in koden cOFk98XrUrE. Hur gör man med filmer från Vimeo? Stödjer inte forumet dessa? mvh olof
DaRe Stiliga bilder Olof, vet ej hur man lägger in vimeo filmer, eller om det ens går, har du någon länk?