DaRe Ett klipp, bara att tacka och ta emot. Alltid kul med ovanliga arter!Jag har lagt in dina filmer i registret. Ser fram emot lekbilder eller annat :)
Banderad Tillökning 1+1 Andinoacara rivulatus :D MVH Christofer Jag trodde du var ute efter en JD-hona i första hand brorsan? /Jocke
Tisse89 Jag trodde du var ute efter en JD-hona i första hand brorsan? /Jocke En hane ja, men jag tröttnade på allt letande :-)
Banderad En hane ja, men jag tröttnade på allt letande :-) Ah, ok. Hur stora är sömmarna då? Lär bli ganska tuffa tag i det karet framöver kan man tänka sig. /Jocke
Tisse89 Dessa är ju bara för underbara alltså! Visst är dom! Brorsan: Hanen runt 20 honan runt 16. Ja rivulatus hanen få fly fältet när mina nicar kommer! :-) mvh
imported Ja var det någon som blev sugen på fisken jag lade upp så är det bara att beställa. ;) Bilden kommer från Interzoo 2012 http://fisklista.akvarielagret.se/?query=daemon&fish_list%5Bsupplier_id%5D=&commit=S%C3%B6k
irwin_fletch Mina Laetacara curviceps har rätt som det är tagit över karet inför kommande lek (förhoppningsvis).
c90368 Detta är ett av de finaste fiskkort jag har sett på väldigt länge! Fin fisk, men framför allt en härlig mix mellan skugga och ljus, väldigt levande.