FrePGun noen bilder til av akvariet med crenicicla og psittacus Mitt favorit akvarium på hela forumet!!!
liv Mitt favorit akvarium på hela forumet!!! Takk,takk.Creniciclaer er fascinerende og holde på med..
FrePGun Takk,takk.Creniciclaer er fascinerende og holde på med.. Mest spännande fisk jag prövar! Mina dröm gäddor är Crenicichla johanna och Crenicichla cincta
DaRe Det är bara halvvuxen fisk så det ska bli spännande att se när de verkligen färgar ut. Sama med mina nya Biotodoma wavrini , bara halvvuxen fisk än så länge. mvh olof Har du kvar dessa?
olof Har du kvar dessa? Biotodoma wavrini ? De är inte kvar. Jag sålde dem i samband med att jag bytte till fler och mindre akvarium för att kunna odla mer. Biotodma är som bekant i det närmaste omöjlig att odla. Mvh Olof
liv litt rosa på midten av og til..hmm...og ett bilde av foring,creniciclaene tar nå pellets(ocean nutrion) og bra er det..
Ruined-Soul Geophagus dicrozoster VF Den har inte det utmärkande svarta strecket på gällocket men köpt som Dicrozoster VF (4-6cm). Kan hända att det är en annan sort, men grymt snygg för det :P 52515 Gymnogeophagus balzanii hane 52516
Ruined-Soul Tackar! Här finns det mer av juvelerna: https://www.youtube.com/watch?v=1SQfv6dMsA0&feature=youtu.be
ScreamingBroccoli Dagens oplanerade inköp: 52599 52600 6st VF Mesonauta egregius på 2-3cm. Såg pigga och krya ut i butiken och jagade runt varandra, men än så länge är de inte särskilt morska i sitt nya hem.