pontus många väntar nog på januari lön/räknings betalning så det borde ju komma in avgifter nu. Föresten när är det tänkt att nr1 2010 ska släppas?
saik97 Hoppas att mina pengar har kommit fram ,betalade 12/11 -09 . Så man kan säga att man var i tid iaf .
chas Jag som säkert flera andra har betalat in nu i slutet på Januari. Närmare bestämt den 29e. Hoppas dom pengarna kommer in i i tid bara. Vore ju snopet om man blev utan cb1 nu när man bestämt sig för att bli förstagångsmedlem. Fanns det någon deadline för inbetalning? Christian
Byttorp Jag sitter och reggar betalningar för fullt och ändrar i vårt register över alla som skickat in adressändringar. Jag har tyvärr ingen möjlighet att publicera namnen på er som betalar utan ni får lita på att om ni har betalt så har också pengarna kommit oss till handa. Det kommer tydligt stå här på webbplatsen när tidningarna är på väg ut så ingen oro..har ni betalt fram tills nu så är det lugnt...än några dagar hinner vi nog få in betalningar också utan att det skall vara fara på taket som det verkar...
Ola-Svensson Hej Ciklidbladet skickades till tryck i måndags. Det blev lite försenat eftersom jag har så mycket på jobbet och vi behövde vänta in lite info angående Ciklidstämman. Vi beställde rätt många tidningar så att de inte lär ta slut med en gång. Alla som betalar in innan Magnus skriver "nu måste ni betala in för att komma med i utskicket" om cirka två veckor (han trycker ut etiketterna) kan jag lova kommer få Ciklidbladet 1/2010.