JockeB Ja då börjar det bli dags att kolla intresset för en träff hos mig för 3:e året i rad, och i så fall ett datum som kan passa!? Ett första förslag är 1:a Maj i år igen, säg vad ni tycker!? Det är samma boende som tidigare år, kostnaden är självkostnadspriset på 150:- för er som sover kvar, och 75:- för er som åker hem på kvällen. Då får man mat och dricka och en jäkligt trevlig kväll med trevligt sällskap;) En tipspromenad med fina priser ska jag väl kunna fixa även i år:D Väl mött.
cichlids4fun Ja då börjar det bli dags att kolla intresset för en träff hos mig för 3:e året i rad, och i så fall ett datum som kan passa!? Ett första förslag är 1:a Maj i år igen, säg vad ni tycker!? Det är samma boende som tidigare år, kostnaden är självkostnadspriset på 150:- för er som sover kvar, och 75:- för er som åker hem på kvällen. Då får man mat och dricka och en jäkligt trevlig kväll med trevligt sällskap;) En tipspromenad med fina priser ska jag väl kunna fixa även i år:D Väl mött. intresse finns men datumet går nog som vanligt fetbort för mig;) i år är 1maj en lördag om jag inte har helt fel
JockeB intresse finns men datumet går nog som vanligt fetbort för mig;) i år är 1maj en lördag om jag inte har helt fel Jaa det stämmer det, kan du inte på lördagar Peter?
Lundensis Jaa det stämmer det, kan du inte på lördagar Peter? Inte om man festat på valborg. ;) Jag är intresserad.
Banderad Jag är definitivt också intresserad. Det kanske går att samordna resan norröver med er från Skåneland? Måste dock prata med regeringen här hemma om det fungerar.... /Jocke
JockeB Jaa som jag skrev så var ju 1:a Maj ett FÖRSTA förslag bara, kom gärna med egna förslag:D Det handlar ju om att få så många som möjligt att kunna komma till ett o samma datum;) Kan säga redan nu att helgen efter kan inte jag, den 8:e Maj.. Men som sagt, Behöver ju inte vara Maj heller!? Kom gärna med egna datum!! Under semestern kanske!? Det är ju det här i början det handlar om, om det ens ska bli av!?
Banderad Jaa som jag skrev så var ju 1:a Maj ett FÖRSTA förslag bara, kom gärna med egna förslag:D Det handlar ju om att få så många som möjligt att kunna komma till ett o samma datum;) Kan säga redan nu att helgen efter kan inte jag, den 8:e Maj.. Men som sagt, Behöver ju inte vara Maj heller!? Kom gärna med egna datum!! Under semestern kanske!? Det är ju det här i början det handlar om, om det ens ska bli av!? Personligen har jag inget inplanerat så pass långt fram, så det spelar ingen roll för min del. Ska iväg och fiskar lite Ölandsöring någon gång i April. Inte jättpoppis om jag är iväg två helger i rad, annars är jag som sagt flexibel. /Jocke
Lundensis Personligen har jag inget inplanerat så pass långt fram, så det spelar ingen roll för min del. Ska iväg och fiskar lite Ölandsöring någon gång i April. Inte jättpoppis om jag är iväg två helger i rad, annars är jag som sagt flexibel. /Jocke Slå näven i bordet och visa var skåpet ska stå! :)
Banderad Slå näven i bordet och visa var skåpet ska stå! :) Haha, min tjej har svart bälte i karate.... Tur för mig att hon är snäll. /Jocke
Micke-Jarhl 1a maj fungerar för mig, så jag kommer. Helgen är nu låst i almanackan! Samma här kan åxo man måste prioritera detta trevliga mötet,,blir det ändrat så kan jag iaf maj månad är ledigt
Wilhelm Tror att alla som inte kan 1 Maj inte vågar tala om att de ska ut demonstrera ! ;) Jag kan, men kommer sist i frågesporten igen.
jinnarparen ...visst ja, frågesporten. Salmberg var ju vass och vann förra året...dags att sätta sig och plugga igen så att man kan ge honom en match
jarinen Jag kan 1a maj och närsom, ställer in allt för detta ;). ... för eventuella demonstranter så får vi väl lägga till det på dagordningen fast i Norrköping, ytterligare en : ;). Mvh Jari
Banderad Någon som vet om det är fler från Skåne som är sugna? Om jag räknar rätt är vi 4 från Skåne/Blekinge i så fall. /Jocke
RobinH Jag kan garanterat alla datum utom just 1 maj:I så mig spelar det ingen roll annars. ooppss rättar mitt tidigare inlägg, man firar ju för fan valborg sist april inte första maj jag måste vara trött el. något:I Då ändras ju allt så jag e på oxå:D
jinnarparen ooppss rättar mitt tidigare inlägg, man firar ju för fan valborg sist april inte första maj jag måste vara trött el. något:I Då ändras ju allt så jag e på oxå:D Är det helt säkert att det inte var för demonstrationerna som du inte kunde? och så kom vi på dej.....