Micke-Jarhl Jocke,Micke,Jocke Beast,Richard jinnarparen,Robin och Peter.. salta gossar...:D trevliga bilder Rikard skitfin bild på Motaguense honan
cichlids4fun Jocke,Micke,Jocke Beast,Richard jinnarparen,Robin och Peter.. ser inte jocke lite blek ut på bilderna:D;)
salmberg ser inte jocke lite blek ut på bilderna:D;) Jo... Ska se om jag hittar någon annan bild på honom..hihi
RobinH Jo... Ska se om jag hittar någon annan bild på honom..hihi Hahaha.... det va nog tur du inte "hittade" något foto på Jocke!!!:D Tyckte synd om dig Jocke, hur dags körde du från Norrköping?
Banderad Hahaha.... det va nog tur du inte "hittade" något foto på Jocke!!!:D Tyckte synd om dig Jocke, hur dags körde du från Norrköping? Framåt 3-snåret var det väl. Men då var det inga större problem... Jockes soffa var en bra återhämtningsplats. /Jocke
RobinH Framåt 3-snåret var det väl. Men då var det inga större problem... Jockes soffa var en bra återhämtningsplats. /Jocke hehe okej..
cichlids4fun Framåt 3-snåret var det väl. Men då var det inga större problem... Jockes soffa var en bra återhämtningsplats. /Jocke själv körde jag klockan 19 från gävle!!!!!!!!!hela vägen hem lite segt va det wow 2000 inlägg nu:D
Banderad Det är ingen annan som har börjat skriva något reportage från träffen till CB va? Om inte så tänkte jag skriva en sådan i sommar. Jag lär i så fall kontakta några av er så ni kan skicka över lite bilder. /Jocke