imported Fiskarna och katten där hemma går bra ihop verkar det som. Fiskarna är lika roade som katten, katten sitter och tittar in med en tass på akvariet, fisken simmar fram och verkar roade av katten. Ganska kul faktiskt :)
torb_ Min katt brukar ligga framför akvariet någon timme per dag. Han har även ett favoritställe på en bokhylla så han får sätt ner i akvariet. Vid mistag fick jag oxå reda på att min katt dessutom ÄLSKAR ciklid-pellets (Hikari Cichlid Gold)! -torb
Bilbo När vi matar fiskarna i vårt 222 med asiatiska fiskar, flyger vår ena katt upp på lysrörsrampen och skall ha flingfoder, han älskar det! # 374 // Magnus
imported Samma här, katten tillbringar flera timmar per dag i mitt rum med två akvarier. Särskillt gott är det att ligga på filten i soffan framför hörnakvariet! Mvh Kim 120 L Sällskap/Växt 150 L Hörn/Malawi
Lejonmarie Hej Ozon Min två missar Zorro och Zingo gillar mitt 540 liters akvarium. De ligger flera timmar om dan uppe på rampen, det är varmt och skönt där och de får var i fred. De sitter oxå och kikar lite intresserat då och då. Vist mina missar tycker oxå att fodret lucktar jätteintressant, de har även provsmakat ;) Det är oxå kul att krypa in i mitt underskåp där det ligger massa intressnata saker för en katt slangar och håvar och sen luktar det ju flingfoder ;) Här om dagen böev jag däremot lite stressad när en av mina ciklider fick ett ryck när ajg skulle mata dem, han flög över kanten och ner på golvet. Då blev det fart för hade Zorro och Zingo sett det så hade det inte varit nådigt för lillfirren :) Hälsningar Marie 540 L central amerika, 170 L Malawi.