Sorry att jag är kritisk. Men jag tycker bara jag får bortförklaringar o tomma löften för Ciklidbladet lyser ff med sin frånvaro.
Jag talade just med Larry Stockholm o han har inte sett någon heller.
Så vad är problemet o hur fasiken skall NCS kunna hålla reda på ett löpande medlemskap, när det inte funkar nu.
Kaj, du får gärna hoppa in i mitt ställe när som helst. Har just kommit hem efter ytterligare en vända på sjukhuset och jag skulle bli jätteglad om någon annan kunde hantera 1000 personers olika önskningar och uteblivna ciklidblad. Vid varje utskick får jag mellan 5-10 ciklidblad tillbaka utan att jag vet vem som skall ha dom så enda chansen att kunna skicka dom på nytt är att man mallar mig, att jag nu missat att posta till er 3-4 som hört av kan jag bara be om ursäkt för, men hann inte komma till lådan som jag hade planerat innan jag åkte in igen.
Förutom de personer som inte fått sina ciklidblad så tvingas jag även besvara ca 20 mail från medlemmar som skriver och undrar varför dom inte fått sina ciklidblad ännu, och detta trots att tidningen för stunden ännu inte är tryckt eller just då ligger på lastbilen från Tjeckien, och det är samma visa inför VARJE utskick.
Sen har vi oxå de betalningar som inkommer med betalningsmeddelanden där man skiter i att vi ny skickar ut 4 kommande nummer utan istället vill ha föregående nummer och 3 kommande tidningar, det är alltså lite att hålla reda på. Då har vi inte ens börjat fundera på gratis xemplar, utbytestidningar, annonsörer, pliktexemplar, utlandslistor, listor för Norden osv.
Detta är normalt inga problem om man är pigg o frisk med från sjukhusbädden eller just hemkommen därifrån igen så har jag helt ärligt haft lite svårt att prioritera detta. det har tom varit jobbigt att gå in här och läsa/svara men jag skall be sambon frankera din tidning och några andra imorgon om jag orkar ta hand om dottern nån timme istället, än en gång ursäkta att ni inte fått era tidningar.