Ja Kjell det var bra skrivit, vi måste kunna ha ett forum med högt i tak, men som det är i dag,med våra forumsregler så står det , (att vi inte ska kritisera forumet öppet, det ska bara ske med mail), ja dom mailen kommer nog att klickas bort rätt fort
Om du menar denna skrivning
3 Hånfullt beteende, personangrepp samt spridande av negativ information om/mot enskilda personer, moderatorer eller NCS är ALDRIG accepterat. Mobbing och trakasserier ses som mycket allvarligt och får ALLTID en påföljd i form varning eller avstängning från forumet
Så är den rätt tvetydig - men om den innebär att man inte får kritisera NCS i forumet (vilket jag som sagt gjort) så anser jag det vara fel.
För att en förening skall vara levande krävs det en diskussion där olika åsikter (även negativt om NCS) förs fram - självfallet skall det dock inte vara hånfullt.
Själv tycker jag att det är bättre att bli totalsågad än att ingen tycker nåt alls - den tysta likgiltigheten eller falsk inställsamhet har jag inget till övers för.
Detta är också anledningen till att jag inte längre skriver något till CB (nästan inte i alla fall;)) - för responsen är lika stor som om jag hade skrivit artikeln för en "säck med potäter". Tänk om man ändå hade blivit totalsågad för det man skrev - då hade man ju ändå vetat att åtminstone någon hade läst det:I