Bjorn1 Jag har visst varit där själv i våras, vet inte om det het XL-Zoo då... slog bara fast att det inte fantes något fisk eller akvarierelaterat där alls. Tog svängen förbi på väg hem ikväll och såg att det fantes stora skyltar på fasaden där nu. Skulle vara mycket konstigt om Akvarielagret flyttade... de har ju ett väl inarbetat namn och lokal där de är. Skönt dock om de ynglar av sig lite speciellt i Barkarby som i princip ligger granne med mig, ju flera bra ställen att besöka ju bättre. :-D
Bjorn1 Märkligt att XL Zoo inte finns som rabattaffär :-|:-|:´(:S Nej inte alls.... den måste ju dra igång verksamheten på riktigt med akvarier och fisk innan den kan erbjuda rabatt på det samma. :)
Bjorn1 Var inom Akvarielagret idag och fick lite info om XL-Zoo.... det verkar bli riktigt bra! Xmas:)
msb Var inom Akvarielagret idag och fick lite info om XL-Zoo.... det verkar bli riktigt bra! Xmas:) du kan inte delge oss andra lite info;)
cfakvarielagret Hur ser fiskavdelningen ut ? vilken typ av fisk ? är det mycket fisk ?*-) Finns typ tre lådor med kallvatten fiskavdelningen kommer vid nyår (då ska mina kolleger bli rädda)
DaRe Finns typ tre lådor med kallvatten fiskavdelningen kommer vid nyår (då ska mina kolleger bli rädda) Me like! Ska bli sjunkt spännande, bäst att inte köpa på sig andra fiskar innan detta öppnande så man har någonstans att placera de man köper ;)