Det är väl ingen förolämpling. Jag ställer bara frågan till dig o ber dig göra en egen bedömning?
För egen del hoppas jag att iallfall merparten är akvaristiska inlägg.
Men det är lättare o kolla då man inte har så många :)
Du kan väl kolla det själv?
Jag har inget behov av att kolla igenom vad för typ av inlägg jag gjort och om de är akvaristiska eller inte. Du tycker uppenbart inte att jag bidragit med något vettigt så det får stå för dig Kaj.
Min uppskattning själv är att kanske 60% är rent akvaristiska inlägg och att 40% ligger på övrigt. Vad övrigt innebär är inte enbart "tjafsinlägg" som du åsyftar utan ett forum är ett forum där man kan diskutera allt möjligt.
Som jag tidigare sagt så förnekar jag inte att jag haft heta diskussioner och deltagit i tjafstrådar. Jag har däremot ALDRIG varit avstängd från forumet...och det säger mig en hel del om vad som pågick under en stund på forumet. Det vet de ledande som var med då och det vet även en hel del av de som finns här nu med.
Nog diskuterat om mig..så tillvida om ingen annan har något att tillföra om hur lite jag gjort för den här sajten. Vad vet jag...det kanske skulle gynna sajten om jag lade ned min aktivitet här och forumet tog tillbaka de vänliga personer som blivit avstängda genom åren.
Ha en fortsatt glad lördagskväll!:D