HakanM Ja, jag gissar att ett antal fiskar fått nya ägare via stämman,transporterna är ju sas ordnade, så jag är nyfiken, skriv här vad ni fick med er hem i bagaget.
PatrikMalmo Hmm, ciklidstämma och det enda som skiftades var magentaguppy?!? *s* Absolut inget ont om fisken, men var är cikliderna? Hilsen, /P
kajp Hmm, ciklidstämma och det enda som skiftades var magentaguppy?!? *s* Hilsen, /P Nänä jag fick magentaguppy men hade med mig ett 25 tal black mollys med. :)
Kjell-Fohrman Hmm, ciklidstämma och det enda som skiftades var magentaguppy?!? *s* Absolut inget ont om fisken, men var är cikliderna? Hilsen, /P Vi som var på ciklidstämman hade inte läst det du skrev i en annan tråd att vi bara var intresserade av ciklider:P
HakanM Ola Jag fick med mig en barb hem. En barb??????, hum och vilken art ( + ev färgform om det är en odlingsform)
Ola-Svensson En styck Puntius vittatus från Sasan Gir. Gissningsvis en av fem existerande i västvärlden (alla finns nu hos mig). Liten, ful och blyg. En av de sämsta akvariefiskarna som finns då man aldrig får se den. Förhoppningsvis är det en hona. De fyra som går hos mig sedan tidigare tror jag är hanar.
Alexander-Ylipaa Fick hem enbart saltisar och då i form av, 2 Putsdarräkor, 1 sandsjöstjärna, en Euhpyllia-korall och en billig Pomacanthus xanthometopon ;)