Banderad Hej på er Som jag nämnde för någon av er på träffen är jag inte 100% säker på könsfördelningen på mina loisellei. Jag är nästan helt säker på att det är 2 hannar nu, men vill ha det bekräftat: Bild 1: Min säkra hanne Bild 2 & 3: Kassa bilder på den förmodade hannen som från början skulle vara en hona. /Jocke
Lundensis Det är två hanar. Jag hade ju ett fint par, 17 resp. 15 cm, till försäljning inför CA-träffen. Det skulle du slagit till på. De går i Sandby nu om du vill ha dem. :)
Banderad Det är två hanar. Jag hade ju ett fint par, 17 resp. 15 cm, till försäljning inför CA-träffen. Det skulle du slagit till på. De går i Sandby nu om du vill ha dem. :) Jo, det är lätt att vara efterklok... Ska se om jag kan få tag på en singelhona. Ska väl inte vara helt omöjligt. /Jocke
Lundensis Jo, det är lätt att vara efterklok... Ska se om jag kan få tag på en singelhona. Ska väl inte vara helt omöjligt. /Jocke Har inte Peter fler?
Banderad Har inte Peter fler? Jo, han har det. Ska kolla om han har jämna par eller någon hona över (eller läser han detta och pm:a mig svaret...). /Jocke
cichlids4fun Jo, han har det. Ska kolla om han har jämna par eller någon hona över (eller läser han detta och pm:a mig svaret...). /Jocke Kan bli dyrt ;):D har nog överskott på hannar tyvärr, men jag ska inventera så får vi se
Banderad Kan bli dyrt ;):D har nog överskott på hannar tyvärr, men jag ska inventera så får vi se Japps, väntar med spänning :D /Jocke