järnväKan inte någon helt enkelt flytta frågan till en egen tråd, samt vänligt förklara varför....Jag säger inte att någon varit otrevlig men jag förstår att frågorna kommer i en tråd som "lever" och att frågan kanske tappas....
Och nu gör jag oxå fel...igen :)
Som jag ser det!!
Ju fler trådar vi har igång, desto mer levande, på CA-sidan, ser det nog ut både för oss och för andra som kanske bara sneglar på 1a sidan.
Har vi en massa intressanta frågor på gång i en och samma tråd blir det till slut väldigt rörigt och efter ett tag så rinner det ut i sanden för ingen orkar svara.
Tänk dig själv; frågan dyker upp i inlägg 124, 1a svaret kommer i inlägg 131, och sen fortsätter det och efter ett tag så kommer det 10e svaret upp i inlägg 451 - 10 sidor senare. Det blir minst sagt jobbigt att hålla ordning på en sådan fråga, dessutom en fråga som kanske kommer att ställas igen.
Vi skall ju också ha klart för oss att det vi skriver här är erfarenheter som andra sen kan ha nytta av också. Därför skadar det inte med lite ordning och reda, både för oss men framför allt för de som vill lära sig mer både nu och i framtiden.
Det är dessutom inte så svårt att starta en ny tråd!
....och nu borde någon forumvärd flytta både mitt svar och denna fråga till en ny tråd ;)