StefanL Vilka snygga bilder Micke! Vad är det för art som är vit i kroppen..Zonata? Skitsnygg är den..
Micke-Jarhl Vilka snygga bilder Micke! Vad är det för art som är vit i kroppen..Zonata? Skitsnygg är den.. Tackar Stefan det är en Veija Argenta har en ung grupp på 1+2 här hemma
jemtlanningen Micke nu blir det mera på min Umbiee hane en snygging Tjena riktigt snygga bilder på den fisken syn att du förlorat honan till den fina hannen:)
DaRe Schyssta bilder!! Ser fram emot att mina växer på sig, menjag ska njuta medan de växer och har ingen brådska egentligen.
Micke-Jarhl kul att ni gillar bilderna...tror där är fler på lager men jag ska kolla på det imorrn natti..
RobinH Micke fick tag i kameran idag så nu blir det lite bilder... Argentorna ser ju mycket lovande ut redan:D... mycket fina Micke
Banderad Vilka snygga fiskar (och bra bilder) Micke! Argenteorna är underbart fina. Hur stora är de nu (för det var väl de du fick tag på som ganska små i Nol?)? /Jocke
RobinH Micke nu blir det mera på min Umbiee hane en snygging Riktigt härliga foto Micke.. umbeen är inte dålig han heller!
Micke-Jarhl Vilka snygga fiskar (och bra bilder) Micke! Argenteorna är underbart fina. Hur stora är de nu (för det var väl de du fick tag på som ganska små i Nol?)? /Jocke tjena jocke Den störste som är en hane är väl runt 15-16cm nu de andra är mellan 10-12cm ja det var små när jag fick dom kanske 5-6cm ca men de har vuxit hyfsat iaf hehe..betydligt lugnare dessutom inga marodörer som de förra var utan lugna fina en kanon fisk! hittade 5 bilder till så jag kör dom nu visserligen samma firrar men det lär ju dröja innan jag lägger in igen hehe,Har en fråga de första 2 bilderna är på min Motaguense har en singel lugnast så men är det verkligen en hane??
Niclas-Larsson Micke nu blir det mera på min Umbiee hane en snygging Hmm nästan så man ångrar sig när man säljer sådana snyggingar, men man får väl sola sig lite i glansen Jätte snygga bilder Micke
Micke-Jarhl ok misstänkte det åxo nu när den har växt ytterliggare...hon får gå här skitfin firre... ensam hoppas jag hon inte blir för aggressive kan ju bli rätt tuffa ;) tackar för den trevliga responsen från bilderna...
jarinen Micke kul att ni gillar bilderna...tror där är fler på lager men jag ska kolla på det imorrn natti.. Verkligen! kanonbilder... ös på bara. Mvh Jari
RobinH Micke ok misstänkte det åxo nu när den har växt ytterliggare...hon får gå här skitfin firre... ensam hoppas jag hon inte blir för aggressive kan ju bli rätt tuffa ;) tackar för den trevliga responsen från bilderna... Går det inte att få tag i en hane till henne??