RobinH Läckert Micke! Här kommer lite bilder från mig, ber om ursäkt för skitiga rutor mm:) Paraneetroplus Gibbiceps. Snygga foto Jocke.. :) Gibbicepsen hur stora e dom nu?
salmberg Härliga bilder Micke och Jocke. Ser att där är bra färg på din Godmannihane jocke. Min hane i unggruppen är i samma storlek men har betydligt sämre färg. Ska ta några bilder av dom till helgen. Era festae är grymt snygga.
Micke-Jarhl Tackar för responsen hehe...hänt grejor i karet sen ígår Umbiee honan har hämtat sig helt blivit en bestämd dam sätter alla utom jagga hanen på plats,skakar loss så fort umbiee hanen visar sig i grottan som jaggorna hade kan undra hur detta ska sluta.Hanen verkar dock bara måttligt intresserad tycker jag,De äter bra gav dom lite idag och det vart en rejäl pöl på golvet hehe nu känner man igen det...
Banderad Man är borta några dagar från forumet och kommer tillbaka och möts av den här härliga aktiviteten. Riktigt snygga bilder Jocke och Micke (glömde jag någon som har postat nu?)! Edit: Verkar vara riktigt bra CA-drag just nu. Kul som fan! /Jocke
Cronan Jäklar vilka bilder och fiskar från samtliga:) Knappt jag vågar lägga upp mina med det går iaf att se fiskarna;). 27001 27002 27003 27004
Cronan Vet att C.festae ska ligga bland Sa-bilder men deras temprament gör att dom passar bätre här. Har vuxit en del sen jag fick hem dom skulle gissa på att den på bild är 6-7cm. 27005 27006 27007 27008
Cronan Fina citroner också. Tack har tuffat till sig en hel del sen jag fick hem dom så nu har fenestratena hälften av karet och "citronerna" den andra hälften.
Micke-Jarhl Tack har tuffat till sig en hel del sen jag fick hem dom så nu har fenestratena hälften av karet och "citronerna" den andra hälften. fina bilder och fiskar cronan !!
Cronan Tackar tyvär har ju fenestraterna lekdräkt igen delade på dom ett tag för att ge hona en chans att äta upp sig lite. Två eller tre dagar efter jag släppt ihop dom var där ägg.