Knocko Flyttade över zebrahannen i tisdags och idag la honan ägg, helt otroligt.. :) Nu blir det bara till att vänta några månader då och se resultatet... Xmas:)
Bjorn1 Flyttade över zebrahannen i tisdags och idag la honan ägg, helt otroligt.. :) Nu blir det bara till att vänta några månader då och se resultatet... Xmas:) Fina och "gosiga" fiskar! :)
Lundensis Flyttade över zebrahannen i tisdags och idag la honan ägg, helt otroligt.. :) Nu blir det bara till att vänta några månader då och se resultatet... Xmas:) Härligt att se!
Lizardking Micke hade 5 bilder till på salvini och övriga Väldigt snyggt kar! Är det freddisar som syns i övre delen av de två första bilderna?
Micke-Jarhl Väldigt snyggt kar! Är det freddisar som syns i övre delen av de två första bilderna? Nej det är mina jaguarer har haft freddies men sålde dom vidare...
Micke-Jarhl har 12 fiskar i mitt 1200L kar nu funkar väldigt bra men där är ju många gömsle, grottor så alla fiskar är ju sällan framme samtidigt bara vid matdags hehe
DaRe Det är inte mycket i ett så stort kar du lyckades bara fånga flera samtidigt på bild. Stiligt hur som haver. Själv har jag 11 i ett 720, men 2 ska bort (zebrorna)
nicson En är av sjön de andra 2 den enda damm som har klarat sig vilken tidigare hade mestadels Amatitlania nigrofasciata i sig. Hur ser Amatitlansjön ut idag?
Cronan Bilder på mina nyförvärv plus mina favoriter . Bilder på jaggorna håller ingen toppen kvalite direkt men man ser vad det är iaf. 27308 27309 27310 27311
Jaggan Bilder på mina nyförvärv plus mina favoriter . Bilder på jaggorna håller ingen toppen kvalite direkt men man ser vad det är iaf. 27308 27309 27310 27311 Har du varit och shoppat hos Jocke? :) Riktigt fina nytillskott, hanen utstrålar respekt! /Uffe
Cronan Micke snyggt Cronan....fina grejor Tackar kunde inte motstå när jag såg att dom var till salu. Skulle egentligen gå Malawi i det karet men nu blev det som det blev.
Cronan Har du varit och shoppat hos Jocke? :) Riktigt fina nytillskott, hanen utstrålar respekt! /Uffe Yes helt rätt. Jo då han bär respekt med sig.
Micke-Jarhl Tackar kunde inte motstå när jag såg att dom var till salu. Skulle egentligen gå Malawi i det karet men nu blev det som det blev. Du gjorde helt rätt .. Grym fisk på alla sätt och då menar jag alla hehe