Micke-Jarhl fina firrar alla!! ska se om jag åxo kan hitta min kamera hela huset är upp ner för tillfället,,ska bli bättre efter denna veckans slut renovering av kök ska förhoppningsvis bli klart hehe...
RobinH Grymma bilder Robin och Jinnarparen. kul att du hittat kameran igen Jinnarparen. Tack :).. du får ju se det nya karet i helgen;) hehe glömm inte att ta med spannen du lånade av mig..
jinnarparen zonatahane, 30 cm ..fick inte med hela fisken då jag siktade på en annan, men jag tyckte det blev rätt fräckt med skuggorna på sanden
Wilhelm ..fick inte med hela fisken då jag siktade på en annan *-) hur många bärs? Snygg fisk! Ser ut att väga några kilo!
jemtlanningen ...hittade kameran ikväll... Snygg fisk vilken sise har den läst att den kan bli runt 60cm.
Ove-Planstedt V.synspila Mina V.synspila fick ihop en skaplig romkaka nu på eftermiddagen. 1 Hane med honan i bakgrunden 2 Honan i försvar
jinnarparen jemtläSnygg fisk vilken sise har den läst att den kan bli runt 60cm. själv är jag lite dålig på att måttbestämma fiskarna, men de som har varit här tror att den är drygt 30 cm.
jinnarparen *-) hur många bärs? Snygg fisk! Ser ut att väga några kilo! nja, det var bara en öl...det är ju faktiskt semester nu
jemtlanningen Redan!? En del har det bra:D Hej! när har du semester då. själv har jag om 3veckor o då blir det 100% på det nya karet blir i sisen 700l. MVH Lelle.
jemtlanningen själv är jag lite dålig på att måttbestämma fiskarna, men de som har varit här tror att den är drygt 30 cm. Hej om man vill lägga in bilder på fiskar hur gör man då. Jag har provat men det går inte. MVH Lelle
jemtlanningen Du måste vara ncs medlem, men det kan jag rekommendera. Du får också en utsökt tidning... ok jag har varit medlem där förra året jag får väl bli medlem igen. MVH Lelle