peking Vackert! Gärna en helbild till på karet nu när du fått i fisken! Godmannin var riktigt snygg, vad är sizen på den?
jemtlanningen Tog några foto igår kväll på godmanni hanen och synspilla chiapas hanen.. Snygga bilder på fiskarna.Gärna en helbild på nya akvariet nu också MVH Lelle.
RobinH Vackert! Gärna en helbild till på karet nu när du fått i fisken! Godmannin var riktigt snygg, vad är sizen på den? Tack, Han e 27cm.
RobinH En liten uppdatering Nu går alla fiskar jag ska ha i karet:) Jag köpte ju tidigare i sommras ett par Vieja Godmanni av Jinnarparen och efter mycket tjat och en bra slant fick jag även köpa hans andra par.. Sedan tidigare går även 1 par Vieja synspila spotted "chiapas" Där hanen har slagit på bra med färg och växer så det knacka nu när han har lite mer utrymme att simma på. Foto på karet med fiskarna.
FrePGun En liten uppdatering Nu går alla fiskar jag ska ha i karet:) Jag köpte ju tidigare i sommras ett par Vieja Godmanni av Jinnarparen och efter mycket tjat och en bra slant fick jag även köpa hans andra par.. Sedan tidigare går även 1 par Vieja synspila spotted "chiapas" Där hanen har slagit på bra med färg och växer så det knacka nu när han har lite mer utrymme att simma på. Foto på karet med fiskarna. Helt galet grannt!!! Det enda jag skulle vilja påpeka är... släng ut smårötterna och lägg en tusenlapp på en rejäl stock och sänk ner så tror jag intrycket hade blivit ännu starkare.
RobinH Helt galet grannt!!! Det enda jag skulle vilja påpeka är... släng ut smårötterna och lägg en tusenlapp på en rejäl stock och sänk ner så tror jag intrycket hade blivit ännu starkare. Tack. Ja hehe men jag hatar när vattnet blir brunt av nya rötter därför blir det ingen ny rot;)
pontus grymt tjusigt, i med ett rap Nicaraguense nu bara. http://i222.photobucket.com/albums/dd49/nutty-73/IMG_2046-1.jpg MVH / Pontus
Lundensis En liten uppdatering Nu går alla fiskar jag ska ha i karet:) Jag köpte ju tidigare i sommras ett par Vieja Godmanni av Jinnarparen och efter mycket tjat och en bra slant fick jag även köpa hans andra par.. Sedan tidigare går även 1 par Vieja synspila spotted "chiapas" Där hanen har slagit på bra med färg och växer så det knacka nu när han har lite mer utrymme att simma på. Foto på karet med fiskarna. Underbara bilder! Snyggt kar!
FrePGun Tack. Ja hehe men jag hatar när vattnet blir brunt av nya rötter därför blir det ingen ny rot;) Förstår din tanke, men om du köper en begagnad som redan är urlakad så slipper du detta! Men akvariet är ju sjukt vackert som det är!
RobinH grymt tjusigt, i med ett rap Nicaraguense nu bara. http://i222.photobucket.com/albums/dd49/nutty-73/IMG_2046-1.jpg MVH / Pontus tack... nicaraguense är fina men nä inga nicaraguense i mina kar!!
RobinH Förstår din tanke, men om du köper en begagnad som redan är urlakad så slipper du detta! Men akvariet är ju sjukt vackert som det är! Ja det e klart man kan köpa begagnad rot men jag e ganska nöjd just nu får se i framtiden kanske.
imported Några foto på den dominanta Godmanni hanen. Kolossalt fager & förövrigt ett riktigt trevligt akvarium! Mvh/Andreas.