LN Tack alla ni som kom. 20 personer trots att sommaren är här Hatten av till alla er:) Vi ses i augusti:)
cfakvarielagret Tack alla ni som kom. 20 personer trots att sommaren är här Hatten av till alla er:) Vi ses i augusti:) Bra jobbat 20st imponerar
Engelholm-Audio Tack alla ni som kom. 20 personer trots att sommaren är här Hatten av till alla er:) Vi ses i augusti:) Bra genomfört, jyste att få vara i lokalen (Tassar å Morrhår) efter stängningsdags och kul att snacka runt med lite andra nerdar.
Engelholm-Audio Och ingen hade kameran med? Jag såg faktiskt ingen med kameran i ens halv-högt-hug. :I
LN Tack Pär:) Inte heller ja såg eller tänkte på en kamera men det får vi ha med oss till framtiden. Albin plåtade ju första mötet hemma hos mig så att vi har ju lite bilder:)
LN Jag tyckte det var ett bra möte igår. Riktigt kul var att det kom folk långväga ifrån och att det fanns en så bra mix av folk på mötet. Nya akvarister, växtnördar, saltnördar, ciklidnördar och helt vanliga akvarister. Årsmötet valde en styrelse, fastställde våra stadgar och lite annan formalia. Framtiden diskuterades. Mötesformer, resor, teknikutveckling, föredragshållare, hemsida och annat smått o gått. Så här dagen efter mötet när man har fått smälta det hela lite så känner jag stor glädje och tillförsikt till våran nystartade förening:):) Jo vi bestämde också att nästa möte blir i min trädgård i form av en liten grillfest. Inbjudan kommer via e-post till SCA`s medlemmar.
LN För att bli medlem i Smålands Ciklid och Akvarieförening (SCA) Sänd ett privat mess till mig. Namn e-postadress O lite vilken inriktning Ni har/tänker ha på er akvariehobby. Jag sänder då över betalningssätt till er (vi ska gå till banken å det snaraste o lösa den frågen)
cichlids4fun För att bli medlem i Smålands Ciklid och Akvarieförening (SCA) Sänd ett privat mess till mig. Namn e-postadress O lite vilken inriktning Ni har/tänker ha på er akvariehobby. Jag sänder då över betalningssätt till er (vi ska gå till banken å det snaraste o lösa den frågen) Tjabba Larry. har du grejat postgiro så kan du få en medlemsavgift av mig, eller så kan albin ge dig en hundring från mig vilket som funkar edit: pm skickat