cfakvarielagret Tänkte så här Nu när Vickan o Vesslan ska gifta sig i morgon och är lite trötta framåt småtimmarna och deras bil ska till Drottningholm, har jag en liten överraskning på vägen tror ni att dom blir glada.
Per-B Är du säker på att de ska till Drottningholm då? Jag och andra skattebetalare har ju fixat till Haga Slott till dem så de riktigt ska få känna hemtrevnad!
THORLEIF Hmmm...jeg tror nærmere at det hænger sammen med budget golf...jeg tænker at de kongelige nok har større tendens til at spille gold end at kikke på akvarier:D
cfakvarielagret Hmmm...jeg tror nærmere at det hænger sammen med budget golf...jeg tænker at de kongelige nok har større tendens til at spille gold end at kikke på akvarier:D Nu ska du inte vara sån tror att Budgetgolf inte är lämpligt heller............(Madde har faktiskt handlat hos oss) va sa du nu då
doohan Då Nu ska du inte vara sån tror att Budgetgolf inte är lämpligt heller............(Madde har faktiskt handlat hos oss) va sa du nu då iundrar jag vad Madde köpte?
cfakvarielagret iundrar jag vad Madde köpte? Hon hade guldfiskskål och behövde sand samt någon växt om jag inte minns fel fick vi ca 80kr
Anna-Osterman Hon hade guldfiskskål och behövde sand samt någon växt om jag inte minns fel fick vi ca 80kr Tycer du sk sälja in fler akvarier till de kungliga så du kan titulera dig kunglig håvleverantör;)
Wilhelm Anna ÖTycer du sk sälja in fler akvarier till de kungliga så du kan titulera dig kunglig håvleverantör;) Christer som håvleverantör! :D