Då var det som jag trodde DET LÄCKER :/ Men inte mkt men det läcker iaf. Har slarvat lite i ena hörnan av karet troligen och vattennivån har sjunkit med 4mm på 3dygn ungefär 3L
Men det är helt iaf :) Så nu till hur fixa detta! Enklast är ju att skära bort fogen och lägga ny eller ska jag ta bort hela glasskivan och limma om?? Borde väl räcka med fogarna? för det är ju helt?? Måste ta tag i rampbygget med har inte haft ngn vidare motivation då det har varit diverse annat som kommit ivägen så vi får väl se när tid till detta kmr :) Har bollat lite ideen som du kom med erik om att bygga in det så eventuellt så blire något halvting :) ska skissa lite på det när lusten kmr fram :) Jag brukar vara segstartad :) men när det väl kmr igång så brukar det gå framåt :D
Helt säker på att det läcker? Ser du vart det läcker(blött där det skulle läcka isf)?
Har du täckglas på? Hur varmt e det i rummet? Det dunstar en del om du inte har täckglas. 4mm e ju extremt lite. Jag hade inte limmat om ifall jag inte hittade vart det läcker någonstans...:P
Mvh Christian