Kjell Bara ett litet tips - på BTN-hemsidan ligger faktiskt också alla moduler upplagda på en "cmskala" så att man se hur stora de är http://www.backtonature.se/sweden/modules.html
Undrar förresten om det inte är jag som har tagit fotona ovan. Fast det är självklart säkert helt OK att använda dom eftersom jag gjorde det som ett jobb åt BTN (dvs OTR) som i sin tur säkert gärna ser att de läggs ut på så många ställen som möjligt.
Håller helt med dig om att det är kul att bygga med BTN-moduler
Jag kände till den länken till BTN-hemsidan, men jag har förstått att det är många andra som har haft svårt att uppfatta storleken på de olika modulerna.
Ser min lathund som ett komplement till denna.
Ang fotona så är de hämtade från PWSS hemsida med tillåtelse.
Håller med dig fullständigt att det är väldigt kul att skapa en personlig akvariemiljö med hjälp av olika moduler. Har byggt lite olika lösningar under årens lopp.
Nostalgi
Kommer ihåg när jag byggde min första BTN-inredning i början av -90 talet när jag började med akvarium efter flera års uppehåll.(
De modulerna finns fortfarande kvar i min ägo fast de har bytt kar ibland och är fortfarande lika fina ).
Beställde en hög moduler av dig direkt och fick då ett papper med alla modulers storlek som har varit mig behjälpligt vid senare byggtillfällen.
Fick flera värdefulla tipps av dina medarbetare per telefon inför mitt första bygge. Tack för hjälpen i efterhand Kjell. :D
Mvh Göran