tege Dagsformen är väl inte så bra! Färgerna saknas! Men en bild i alla fall!:D Häftiga, kanske den fisk som mest håller drömmarna om en riktig jättebalja vid liv. :)
Anders-i-Askim Nu så börjar det att arta sig! :D:P Kvällens bilder när hanen byggd sig en bower. Fina bilder på snygga djur! :D
RobinH Nu så börjar det att arta sig! :D:P Kvällens bilder när hanen byggd sig en bower. Mycket fina wilhelm:D...
VisualDarkness Nu har jag ett erbjudande. Vi kan "lånbyta" kar på obestämd tid så jag får ta del av dessa fantastiska fiskar! ;) Synd att de ska ha så stora kar för fenorns är redigt maffiga.
DKthim Bare vent til de begynder leke, så får du se fantastiske farver. Jeg har selv 2.2 Furcifer (Sumbo)
MrFish Nu så börjar det att arta sig! :D:P Kvällens bilder när hanen byggd sig en bower. Grymt fina bilder där Wilhelm =)
Norrland Nu så börjar det att arta sig! :D:P Kvällens bilder när hanen byggd sig en bower. Den firren får A+
Wilhelm Den firren får A+ Tack för alla glada tillrop! De är vackra! Och här kommer en till! Någon lek har det inte blivit ännu, men det blir det nog snart. Förhoppningsvis så sitter jag framför karet med kameran i högsta hugg!
Wilhelm Lite fler bilder! De två första när blixten inte fungerade och en "vanlig" bild på min ögonsten!
RobinH Lite fler bilder! De två första när blixten inte fungerade och en "vanlig" bild på min ögonsten! Mycket fina Wilhelm! har dom lekt än?
Wilhelm Tack tack! Nej jag har inte sett någon lek ännu! Det borde ske snart, då det är två bowers nu!
Wilhelm Såg efter vattenbyte igår att en hona tuggade! Ingen stor hakpåse. Troligtvis så stördes dom vid vattenbytet!