där håller jag inte med dig tege :) Är det ett tema så borde man som deltagare vara upplyst om detta ju =) annars kan man ju slopa temat?! :D
Givetvis måste deltagaren var upplyst om att det är tema-tävling. Lika Givetvis måste dom som röstar upplysas om att så är fallet.
Det roliga med tema-tävlingar är om man kan tolka temat lite på sitt sätt då blir det roligt att försöka förverkliga sin ide. Det lyckades inte när man började med tematävlingar utan en del lämnade in bilder precis som vanligt. Vad man ska göra åt sånt vet jag inte, men mycket tydligare info på på ciklid.org är en bra början. Men den biten har man tydligen hoppat över, istället har Albin börjat försöka bestämma i detalj vad som får finnas på bilden, passar det inte Albins bildide då diskas bilden.:S
Tycker du att det är ett bra sätt så är det upp till dig, jag har slutat att delta här så länge. Helt krasst tycker jag att någon annan än Albin ska sköta den här tävlingen(f´låt Albin) Eller så har Albin så mycke problem med att få tävlingen att funka programeringsmässigt att han håller på att gå under och då behöver han hjälp, mycket hjälp. Det kanske löser sig nu när Christian hugger in. (Hoppas verkligen det)