Suma HåTackar! Har ingen aning, men den jag använder har ett ledtal på 27. Bra svar, priserna drar iväg med högre ledtal.
cfakvarielagret Paratilapia som håller på att para ut... kanske blir lek snart :) vad är det för storlek ..... dom ser kanon ut Byt vatten o salta mycket så blir det säkert lek snart
Kajjjan Paratilapia som håller på att para ut... kanske blir lek snart :) Jösses! De var riktigt snygga! //Kaj
TutenStain Lite bilder som inte har varit uppe på ciklid.se :) 1. F1 Tyrannochromis nigriventer (southern) hona. 2. F1 Tyrannochromis nigriventer (southern) hane som just börjar färga, mitt i en fight. 3. Champsochromis spilorhynchus hona 4. Chilotilapia euchilus hane 5. Dimidiochromis compressiceps yngel som börjat fäga
Pink_Tess Inga kvalitetsfoton men lite hur det ser ut i plurret här hemma... 30927 30928 30929 30930 30931
dezplay vad är det för storlek ..... dom ser kanon ut Byt vatten o salta mycket så blir det säkert lek snart hanen är runt 18cm, honan 12-13 kanske. Då får jag testa med det nu och se om det funkar! :)
Pink_Tess Tess; Räkan ser ut sitta på en blomma i trädgården Hahah ja nu när du säger det så :P Inte jag som fotat men dagens nyförvärv.. oryzias javanicus/ japansk risfisk 30949 =) //PinkTess
TutenStain HåSnygg firre! :) [/quote ]Snyggt foto dessutom! Bra gjort! Ungfisk? Tack! Har en grupp på 2+2. Hanarna runt 10-11cm och den minsta honan på bilden runt 8cm. Ska bli kul att följa dessa. Kan knappt vänta tills hanarna börjar färga :D