deelay Riktigt fin var han i alla fall. Var han gammal? Nästan 5 år skulle jag tro, om jag inte minns fel. Christer. Vite lejon vita tigrar vita fryeri... det är det som gäller =)
DaRe Hå1. Pseudotropheus crabro 2. Pseudotropheus cyaneorhabdos 3. Pseudotropheus demasoni 4. Aulonocara sp. "stuartgranti maleri" 5. Labidochromis sp. "hongi" Riktigt fina bilder som alltid HåE!! Man blir inte lite sugen på afrikaner...
Alexander-Ylipaa Blev sjukt förvånad när jag kollade in i karet idag. Såg att ena kardinalen inte käkade. Visade sig att det var barnalycka i munnen! :D
HaE Alexander Ylipää;842854Blev sjukt förvånad när jag kollade in i karet idag. Såg att ena kardinalen inte käkade. Visade sig att det var barnalycka i munnen! :D Trevligt, det ser ut som det kan vara ett gäng.:)
Cronan Blev några bilder i kväll. Först på mina Pseudotropheus williamsi north "manda" riktigt dåliga bilder men dessa fiskar kan inte ta det lungt och snabba som f-n är dom. Dom på bilderna är mellan 6-7cm skulle jag tro. 31846 31847 Och sen på min Labeotropheus trewavasae "zimbawe rock" hane. 31848 Pseudotropheus saulosi hona 31849
HaE Fina bilder Cronan! Gillar speciellt din Labeotropheus trewavasae "zimbawe rock". Din röda rubin går inte av för hackor heller.
Cronan HåFina bilder Cronan! Gillar speciellt din "zimbawe rock". Din röda rubin går inte av för hackor heller. Tack HåE. Jo Labeotropheus trewavasae hanen är fin dock är han väldigt aggresiv mot honorna ska se om det hjälper att stoppa i lite fler honor. Rödrubinen kan man inte låta bli att ta bilder på så fort du kommer fram till karet så simmar han rakt fram och vissar upp sig. Har yngel från han som är c.a 2-3cm och vissa av dom börjar redan vissa röd färg ska bli skoj och se vad det blir av dom.
Cronan Härliga foton. Min favvo: Labeotropheus trewavasae "zimbawe rock" Tack DaRe. Den jag är mest förväntansfull på är Pseudotropheus williamsi north "manda" ska bli skoj och se dom när dom har färgat ut ordentligt och vuxit till sig. Den blå munen ger sån härlig kontrast till resten av fisken.
Zten Snygg Arowana, ser inte mycket av drop eye på denna eller hur är det med det? Tack tack. Nja, drop eye på asiatiska arowanor är typ lika ovanligt som det är vanligt på silver. Och skulle det inträffa så hänger ögat så pass lite att det knappt är märkbart.
Cronan snyggt fiskar håe, crona den bilder.. samma andra oxå.. rolig se på den olika ciklider.. Tack classe