amini Alexander Ylipää;822651Vilka cichlor det fanns där. Läckra bilder på ynglen som äter upp varandra också =) skulle aldrig våga stoppa in fingret där inne, ser ut som mideavil akvaiet måste vart lätt ca 7000 l*
StefanL Alexander Ylipää;825234Nu har mitt andra saltvatten äntligen kommit :) Kör du bara saltvatten nu Alex? Inga Discus?
deelay Hade lite trist ikväll. Inte världens bästa, men dock bilder. snygg baenchi, odlar du något på dom? e det samma stam som du hade för flera år sedan när jag va o hälsade på ?
Alexander-Ylipaa Nu är systemet igång. Det som fattas är några snygga luckor på framsidan av bänken. Några tips?
DaRe Snyggt tyg kan vara ett alternativ. Antingen ett helt svart med med bra struktur eller mönstrat beroende på vad du tycker passar. Grymt akvarium btw. Mer saltbilder vore kul. En ständig dröm!
Bjorn1 Släppte i ca 7 av körsbärsräkynglen i fredags redan (samma dag jag satte upp det), och idag fick de sällskap av 15 till, så nu är det fullt av liv. :)
Bjorn1 Är det lecakulor ? Nej, det är mjuka japanska oliverknottar! ;) Ska bli otroligt kul att se hans två föredrag och akvariebyggen på Ciklidstämman! http://www.oliver-knott.com/
Bjorn1 Krabbrackare!! Har undrat på hur krabborna i Oskars akvarie lycklats klättra över i fiskdelen, och upp i ljusrampen. Tydigen så använder de bakbenen upp på luftslangen till filtret. :)
cfakvarielagret Krabbrackare!! Har undrat på hur krabborna i Oskars akvarie lycklats klättra över i fiskdelen, och upp i ljusrampen. Tydigen så använder de bakbenen upp på luftslangen till filtret. :) Är det hämtat ur nya Disney filmen
StefanL Roligt! Jag hade en gång en klogroda som gillade utblåset på en pump så mycket att han visste precis vart han skulle klättra upp och när han skulle släppa taget för att "surfa" runt i akvariet. Han såg redigt rolig ut med utspända ben och "svävande" i akvariets mittendel... Ibland undrar man om de är så ointelligenta som människan vill påtala att vissa varelser är. Den här grodan älskade detta...och vi var flera som skrattade stort åt grodans "trick".