Micke-Jarhl Härliga bilder är den hona på näst sista och hane på sista? Är det typiskt med den olika teckningan på gälarna mellan könen. I så fall väldigt liknande ornatum! Hona på bild 1och6 uppifrån DaRe
Micke-Jarhl Riktigt fina firrar med stor potential ser man! Grattis säger man väll eller nått hehe! de blir själva nu iaf ensamma ciklider så de får bra plats hoppas de ska trivas så får vi se vad som händer...
Micke-Jarhl Härligt att se Micke :D Det ser lovande ut Jocke inga strider utan de funkar bra ihop hitills iaf Ska ha 4v ledigt nu ska bli gött hehe...
Micke-Jarhl Fick ett sms av Cralle nu att mina umbiee har lekt igen där hemma Då trivs de iaf troligen inget kvar när jag kommer hem glömde ta upp Malen som gjorde sent hus...
jinnarparen Micke Fick ett sms av Cralle nu att mina umbiee har lekt igen där hemma Då trivs de iaf troligen inget kvar när jag kommer hem glömde ta upp Malen som gjorde sent hus... hmm, 04:51 visar klockan när du skrev inlägget, var e du egentligen?
Micke-Jarhl TJena I Kalifornien med omnejd rest runt lite 2000miles redan Några dagar kvar ,imorgon bär det ner till dom fina kvarteren BeverlyHills/Hollywood Ska kolla in sixflags med ungarna Liseberg *10 kanske amerikanarna ganska Duktiga på sånt tror jag vihörs..
Micke-Jarhl Har du bild 6 i full upplösning kan du maila den till mig :) kollat bilden nu finns bara 640*426 ganska suddig dåligt med bilder på honan..