Knocko Kul att NCS finns på facebook men bara 117 medlemmar? Gå med! :) Kul med två forum plus att det är lättare för icke medlemmar att lägga in bilder osv..
Per-P Kul att NCS finns på facebook men bara 117 medlemmar? Gå med! :) Kul med två forum plus att det är lättare för icke medlemmar att lägga in bilder osv.. Varför inte bli medlem i NCS på en gång??*-)
Knocko Per Varför inte bli medlem i NCS på en gång??*-) Jo jag ska gå med men tänkte på alla fattiga ungdommar... ;)
Rooster Att bero på grupper på fb, så kan jag oxå rekommendera "gcg" och "Akvarister". Trevliga grupper (även om det dock inte är så mkt aktivitet på gcg-gruppen), där man kan diskutera både akvaristik å annat. Hänger själv där en hel del iaf.
Joakim-Draktoft Jag hittar inte NCS på FB. Vad ska jag söka på? Använder sökfunktionen och sök på Nordiska Ciklidsällskapeteller NCS så hittar du rätt, eller så klickar du på denna länk.
Museo12 Joakim Använder sökfunktionen och sök på Nordiska Ciklidsällskapeteller NCS så hittar du rätt, eller så klickar du på denna länk. Vet inte hur jag sökt, men sökfunktionen på FB vägrade att hitta er. Länken desto bättre. Tack! :)