Ledsen att jag drar upp den här surdegen igen, tänkte bara att fler skulle få tillfälla att läsa tråden, stor humor!
;)
Ha ha ha, hur har jag kunnat missat denna tråden.
ja nu till allvaret, jag tycker att denna tråden visar på ett av problemet på detta forumet är.
Det är så fort man sticker ut hakan och tycker annorlunda, så går drevet av en massa forumsdeltagare som tycker att så får man inte skriva, för att då faller man utanför ramen, för vad detta forumet står för.
Ja ramen som jag ser det, är att man måste tycka på ett speciellt vis, det kan gälla miljövård, klick för skogen, filter, hur ofta man ska rent filtrerna eller hur man ska prägla sina yngel plus en massa andra saker, tycker man inte som den inre kretsen, ja då går drevet och en massa jasägare hänger på.
Ja jag är faktiskt trött på att skriva här just nu, för att jag kom på att så fort jag skrev något som inte passar in i ramen, så visste jag innan vilka som skulle besvara mina inlägg på ett kritiskt sett. Det är alltid samma folk, och då blir man kallad för en tjatig rättshaverist utan självinsikt.Och det håller ju självklart drevet med alla jasägare med om.
Jag har ju alltid sagt till mig själv, att jag sitter här och skriver för att jag tycker det är roligt och att jag vill dela med mig om mina erfarenheter.
Men nu tycker jag inte att det är roligt längre på grund utav dom sakerna som jag nämnde.
Så jag tänker vara väldigt sparsam med mina inlägg från och med nu, och då blir säkert en massa glada över det beslutet.
Då kan ni ju sitta och ventilera era åsikter som är stöpta i samma form, och ingen säger mot er.Janne