cfakvarielagret http://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=37053 den har allt kärlek bilar pakter gränsdragning över 700 inlägg på 6 dagar
cfakvarielagret När får vi se en dräpande kommentar i den tråden Christer? =) Inte av mig jag är snäll....Bambi
malawijanne Nästa balja blir en saltvattensbalja, ja herrregud där var det högt i tak, där hade jag passat in.Janne
specmats Nästa balja blir en saltvattensbalja, ja herrregud där var det högt i tak, där hade jag passat in.Janne men regga in genast å bidra vetja:)
deelay Nästa balja blir en saltvattensbalja, ja herrregud där var det högt i tak, där hade jag passat in.Janne hahah jo det där skulle bli paradiset för dig =)
LN Ha den tråden är någe extra o nu far Cf runt som en spottkobra,,,men ja känner att diskusionen tyvärr är slut. Men det har varit himla kul att följa.
LN Nästa balja blir en saltvattensbalja, ja herrregud där var det högt i tak, där hade jag passat in.Janne Ahhh Janne har missat att du är tillbaka,,,är allt bra med dig?
malawijanne Ahhh Janne har missat att du är tillbaka,,,är allt bra med dig? Ja, det är kanon, både jag och qristina mår bra. Själv då,det verkar som att du har upp över örorna med skapande av nya föreningar och resor till hongkong.Janne
LN Hihi ja jo alldeles för mycke blev det ett tag, testade dessutom att konv. ett 500 liters till salt. Hongkong o Aus. har det blivit ett antal gånger nu men just nu ingen resa bokad. Själv då?? Åker du och Qristina till Thailand snart igen??