unger 471 liters hörnakvarium. Tänkt sammansättning. Copadichromis mloto midnight Golden Aulonocara Freibergi. 1400 liters Lab Trew stor grupp MC/OB Higga reef. Metr Fainzberi Kirondo MC/OB Men sen tar det stopp! Vad mer? Förslag. Åsikter
Anna-Osterman Det låter som en fin mix. Intressant blandning av kroppsformer och färger/mönster. Jag tycker personligen att du ska börja med de arter som du beskriver ovan, gärna i större grupper och sedan se om du behöver fler. Vad har du tänkt för inredning?
ozric 1400 liters Lab Trew stor grupp MC/OB Higga reef. Metr Fainzberi Kirondo MC/OB Men sen tar det stopp! Vad mer? Förslag. Åsikter Hur stora är grupperna? Tycker det skulle va skoj å se ett sånt stort kar med en stor grupp MC Trewavasae (5+30 tex) och ung. lika många Fainzilberi. Till det en el max 2 grupper med nån liten mbuna med lite drag/energi i. Tex Demasoni och eller Polit. 40-50 st vardera av dem. Har du bilder på Fainzilberin??
unger Ja det finns bilder på Fainzberin . Tokigt snyggt. Lab Trew gruppen är 4+8 VF och 30 F1. Kirondon 4 + 12 Skulle behöva en färgklick. I hörnavkvariet skulle jag vilja ha tips på Auloncara Freibergi
specmats varför inte Melanochromis wochepa om du lyckas få tag på dom förståss:) superfina å små, http://www.malawi-dream.info/Melanochromis_wochepa.htm
unger Det var en vacker liten mbuna!! Denska jag kolla efter! Jo jag har lagt ut den på någon tråd tidigare men ska om jag kan hitta en bra bild på VF hane!
auratusen varför inte Melanochromis wochepa om du lyckas få tag på dom förståss:) superfina å små, http://www.malawi-dream.info/Melanochromis_wochepa.htm ja, lycka till med det :P
unger Hur stora är grupperna? Tycker det skulle va skoj å se ett sånt stort kar med en stor grupp MC Trewavasae (5+30 tex) och ung. lika många Fainzilberi. Till det en el max 2 grupper med nån liten mbuna med lite drag/energi i. Tex Demasoni och eller Polit. 40-50 st vardera av dem. Har du bilder på Fainzilberin?? Titta på tråden snygg fisk....där finns både min VF lab Trew Higga reef MC och min VF Met Fainzberi Kirondo MC
ozric Här Met Fainzberi Kironod MC Ty! Var för lat för å leta eft den andra tråden. :) Den var snygg!
malawijanne Här Met Fainzberi Kironod MC Ja, den var snygg, den blir väl större än en vanlig rödzebra!! Är det bara OBhonor till den?Janne
cichlids4fun Här är Lab Trew Higga reef VF MC Ger som Fainzberin i stort sett bara ob yngel snygg, hur ser honorna ut?