Anders-i-Askim Testar om det finns intresse för en tråd om en fisk vars färger och beteende går utanpå det mesta.
Byttorp ja kunde du bara ta tillvara på lite mer yngel i det närmaste Anders så kan ju det bli läge att handla dom av Kent eller direkt i framtiden. Jag vet inte om det finns någon annan som odlar dom i närheten av göteborg eller så.... Men jättefina fiskar...helt underbart vackra, och man skulle ha heltäckande glas som jag förstod det...
Byttorp tänk att fiskarna också läser här på ciklid.org. Helt otroligt - och att dom fattar vad dom skulle göra dessutom...synd dom inte kunde snabbproducera tills vi träffas i Nol nästa vecka. Men nåja...får ge sig till tåls ett tag då.
PatrikMalmo Mm, en av de grannaste firrarna, all time!! Misslyckades dock med mina, de tynade bort. Kommer helt säkert att återvända till dem. Tänkte börja från grunden då, med att köpa rom. Hilsen, /P
VisualDarkness Funderade på sådana som sällskap till mina framtida A. Compressiceps i ett 222l. Hur bra eller usel är den idén?
Anders-i-Askim Funderade på sådana som sällskap till mina framtida A. Compressiceps i ett 222l. Hur bra eller usel är den idén? Det är en kanon ide´. Två fräcka fiskar i två olika nischer i akvariet.Xmas:)
Anders-i-Askim Var hittade du dessa? Hej! Jag har odlat på en VF-grupp i 4-5 år nu. Bilderna är på avkommor till dessa i tredje generationen. Att hitta VF idag tror jag blir svårt men odlade finns i handeln lite då och då.
Anders-i-Askim Bild 1: en gammal avelshane. Bild 2: Fisken kommer in i lekcykler och detta är resultatet 4-5 månader senare.
PatrikMalmo Mm, den dagen kommer då jag helt enkelt ska ha arten igen. Just nu är inte läge... men jag hör av mig när det är dags!! Underbar fisk!! Hilsen, /P