Byttorp Vad ligger medlemsantalet på i dagsläget? just nu?? ingen aning..men får jag bara komma ikapp med registreringarna så skall jag återkomma med ett bättre svar :)
Byttorp Så där...då har jag börjat komma ikapp och i skrivande stund är vi ca 450 medlemmar. vi skulle behöva få in ett 50 tal betalande medlemmar till innan tidningen planeras att skickas ut....Varför kanske någon frågar sig...jo det är ju som så att om vi ligger under 500 ex för utskick i sverige så blir det nästan lika billigt att jag åker ut och lämnar Ciklidbladet själv ;). 500 är alltså postens brytpunkt för att ge oss ett billigare porto så....kom igen..förnya medlemsskapet redan idag....så missar inte DU årets första CB (och alla andra medlemmar får den ju dessutom garranterat tidigare :))...
Wilhelm jag vill ju inte missa årets första och ett kanonbra ciklidblad, så jag har betalt in avgiften lite sent men bättre sent än aldrig! ;)
Micke-Jarhl Mej har du inte reggat bet in till imorrn iaf så är pengarna på väg jo lite sent som vanligt men men nu är det fixat iaf...
drd Nu har jag precis skickat iväg mina slantar oxå så man kan se fram emot att få hem den så trivsamma dassläsningen under hela 2011 :D
imported Hej! Hej! Okej jag betalar in näste vecka för hela 2011 men då vill jag även ha nr 1 för i år / Ann-Mari
Ola-Svensson Hej! Okej jag betalar in näste vecka för hela 2011 men då vill jag även ha nr 1 för i år / Ann-MariKul! Ian kommer med nästa nummer om det inte blir så många nya medlemmar att vi investerar i ett extrautskick.
imported Hej! Hej! Ja så har tom jag efter flera års uppehåll idag betalt in min medlemsavgift för 2011, måste säga att det är spännande och komma tillbaka, NCS har utan tvekan den absolut största kunskapen i världen när det gäller ciklider och allt inom akvairehobbyn, dessutom en tidning som håller högsta världsklass, ja nu är man här igen / Ann-Mari
Byttorp Hej! Ja så har tom jag efter flera års uppehåll idag betalt in min medlemsavgift för 2011, måste säga att det är spännande och komma tillbaka, NCS har utan tvekan den absolut största kunskapen i världen när det gäller ciklider och allt inom akvairehobbyn, dessutom en tidning som håller högsta världsklass, ja nu är man här igen / Ann-Mari Välkommen tillbaka och hoppas att du skall få trevlig läsning med mera.
imported Hej! Hej! Tack Byttorp jodå det ska bli roligt och höra rasslandet i brevlådan när ett nytt nr av CB kommer, tack än en gång / Ann-Mari