Rooster Snygga bilder Tack tack, men återigen tjejen som skall ha cred. ;) Jag bara erbjuder motiven så att säga... :)
Lundensis Micke paret är 28-24cm ca är det någon som vill dra upp larver så får ni dom hehe... Skaffa ett kar till och dra upp en kull.
deon Mina vieja fenestrata. den översta är skall vara honan och den undre hanen. Har inte sett fenestrata med blåa "spotts" som honan har men endel kanske har det. Har inte hittat något om det när jag gogglat. Är inte hundra säker på om det är fenestrata heller för han jag köpte dom av verkar inte helt säker. Va tror ni?
JockeB Mina vieja fenestrata. den översta är skall vara honan och den undre hanen. Har inte sett fenestrata med blåa "spotts" som honan har men endel kanske har det. Har inte hittat något om det när jag gogglat. Är inte hundra säker på om det är fenestrata heller för han jag köpte dom av verkar inte helt säker. Va tror ni? Det är inte Fenestrata, inte någon ren i alla fall. Ser i så fall ut mera som Bifasciata eller en korsning dom i mellan, svårt att säga dom är lite bleka i färgerna.