DaRe Nej det är ett av problemen med ciklidhobbyn. Det finns lite för mycket som man vill ha så den sväller lätt upp och tar stor volym av ens boende:P
salmberg Slänger in lite bilder efter lång tids lågperiod av ca intresset men här kommer några. Ursäktar för den mkt dåliga kvaliten, och sen min kunskap om dess namn är fruktansvärt dålig nu efter så lång dvala i träsket, men skall vara: 1.1 Texasciklider(vilken specifik artnamn?) 1.1 Elliothi 1.1 Vf Blåciklid 0.1 typ av zebraciklid,mins inte just vad denna sorten heter, djuraffären namngav den fel mins ja däremot. Din blåciklid är mycket lik de par jag köpte som sp.cf coeruleopunctatus VF Colombia. Titta på denna tråd http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=64392 Mycket snygga Ellioti
RobinH Paraneetroplus breidohri paret lekte för några dagar sedan, dom små vita äggen syns knappt. 1.Hane 2.Hona 3.Paret
RobinH Theraps heterospilus lekte oxå för ett par dagar sedan på ett väldigt svår fotat ställe:( men man kan iaf. se äggen och när honan står och vaktar dom.
Rivulatus Mycket fina fiskar, och definitivt bra tagna bilder RobinH! Där har man verkligen mycket kvar att lära sig ser jag.
RobinH Mycket fina fiskar, och definitivt bra tagna bilder RobinH! Där har man verkligen mycket kvar att lära sig ser jag. Tack Micke och Rivulatus kul att ni gillar dom:). Det är kameran som gör dom hyffsat bra, jag bara trycker på knappen hehehe
RobinH Ja då försöker jag liva upp tråden lite igen med ett par foto på ny lekta Bocourti;).. (Den satans grenen är i vägen hela tiden)*-)
Pabbe Vilka bocourti, Robin! Nu ångrar jag att jag övergav mina för ett antal år sedan. Bara en tidsfråga nu innan jag släpper in CA igen.
RobinH Tack.. nu vänta jag bara på att fler ska ösa in lite foto på sina CA, det har varit ganska dött i denna tråden det sista halvåret*-)...
RobinH Vilka bocourti, Robin! Nu ångrar jag att jag övergav mina för ett antal år sedan. Bara en tidsfråga nu innan jag släpper in CA igen. Tack. Japp det är bara att sätta igång och avveckla dina Jordätare och satsa på CA igen;) hehehe.
RobinH Härliga bilder o firrar Robin, kul att nån håller liv i tråden ;) Tack Jocke, ja jag försöker men det går lite trögt tycker jag. Det var ju ett tag sedan du la in några foto så jag tycker det är dags;)hehe
RobinH Riktigt snygga Robin! Tack. Tycker du ska dela med dig och lägga in ett eller två foto på din tjusiga grammodes hane;)..
salmberg Ja då försöker jag liva upp tråden lite igen med ett par foto på ny lekta Bocourti;).. (Den satans grenen är i vägen hela tiden)*-) Grymma bilder.