Rivulatus tagen med mobilkamera men.. Bra bild ändå. Kan också flicka in lite sådär fint att det är samma T. lentiginosus som är till salu.
Cronan Några bilder på dom få CA.ciklider jag har kvar tyvär ville Amphilophus citrinellus en inte vara med men jag får göra ett nytt försök i morgon. Men här kommer några bilder på resten iaf. 33710 33711
salmberg Några bilder på dom få CA.ciklider jag har kvar tyvär ville Amphilophus citrinellus en inte vara med men jag får göra ett nytt försök i morgon. Men här kommer några bilder på resten iaf. 33710 33711 Gött att du har lite ca kvar.. Ringer och kömmer förbi någon dag om det går bra. Det var ju ett tag sen.
aejohansson Fina gillar. Gillar Theraps släktet:) Ruskigt snygga men riskerar att bli mat i mitt kar tyvärr, så de ska få ett nytt hem senare.
RobinH Ruskigt snygga men riskerar att bli mat i mitt kar tyvärr, så de ska få ett nytt hem senare. Mat till vaddå? Hur stora e dom?
RobinH Några bilder på dom få CA.ciklider jag har kvar tyvär ville Amphilophus citrinellus en inte vara med men jag får göra ett nytt försök i morgon. Men här kommer några bilder på resten iaf. 33710 33711 Härliga foto Magnus! :)
aejohansson Mat till vaddå? Hur stora e dom? Honorna är bara 7-8 cm och själva karet är ett blandkar med lite större ciklider och "monster"-fiskar som växer snabbare än therapserna.
Rivulatus Suck, blir det monster ändå :)? Bilden är på en hane som är cirka 14cm. Honorna köptes postumt deras föregångare därav den stora storleksskillnaden.
RobinH Honorna är bara 7-8 cm och själva karet är ett blandkar med lite större ciklider och "monster"-fiskar som växer snabbare än therapserna. Vad e det för monster fiskar?*-)
Lundensis Några bilder på dom få CA.ciklider jag har kvar tyvär ville Amphilophus citrinellus en inte vara med men jag får göra ett nytt försök i morgon. Men här kommer några bilder på resten iaf. 33710 33711 Snygga fiskar!
Cronan Tackar. Och nu bilder på Amphilophus citrinellus går i ett eget kar just nu och leker konstant. 33743 33744
Lundensis Tackar. Och nu bilder på Amphilophus citrinellus går i ett eget kar just nu och leker konstant. 33743 33744 Snygga exemplar. Hur stora är de?
Cronan Hanen har vuxit grymt sen jag flyttade dom till eget kar skulle tro att han runt 28-30 cm. Honan kanske runt 20cm men jag är inte säker.
Pink_Tess Tackar. Och nu bilder på Amphilophus citrinellus går i ett eget kar just nu och leker konstant. Man blir allt för ofta påmind om vad man vill ha :P
Rivulatus Tackar. Och nu bilder på Amphilophus citrinellus går i ett eget kar just nu och leker konstant. 33743 33744 Jättefina cintrinellum, nu fick jag upp suget igen på riktigt. Fan :D
aejohansson Vad e det för monster fiskar?*-) 25 cm polypterus endlicheri är på gränsen, det går bra än så länge. Sen är det lite annat på G in men det kan jag visa senare i någon bildtråd.