Banderad Härligt med lite rostratusbilder Robin. En stor favorit som jag måste skaffa någon gång när plats finns tillgängligt... /Jocke
RobinH Härligt med lite rostratusbilder Robin. En stor favorit som jag måste skaffa någon gång när plats finns tillgängligt... /Jocke Ja dom är riktigt snygga, speciellt den dominanta hanen.
Banderad Ja dom är riktigt snygga, speciellt den dominanta hanen. Jo, visst är det så. Man ångrar sig lite nu såhär i efterhand. Om omständighetrrna hade varit annorlunda hade de hamnat i Blekinge :) /Jocke
RobinH Jo, visst är det så. Man ångrar sig lite nu såhär i efterhand. Om omständighetrrna hade varit annorlunda hade de hamnat i Blekinge :) /Jocke Ja det var synd att du inte köpte dom, för då hade jag haft mer plats till dom andra fiskarna jag har hehe.. :P
Micke-Jarhl Tack Jocke o Micke.. Hur går det med dina firrar Micke? du köpte väl några CA eller? försöker kränga mina scalarer nu tror jag har sålt dom ger sig om någon vecka tror jag... men visst jag har 4 små eliotti och 2 par T. Meekii i CA världen de tar sig fint nu tjocka runda fina färger måste låna till mig en kamera nu längesen med bilderna...känner att intresset är på väg tillbaka
RobinH Micke försöker kränga mina scalarer nu tror jag har sålt dom ger sig om någon vecka tror jag... men visst jag har 4 små eliotti och 2 par T. Meekii i CA världen de tar sig fint nu tjocka runda fina färger måste låna till mig en kamera nu längesen med bilderna...känner att intresset är på väg tillbaka Ja det låter ju bra att CA intresset är på väg tillbaka:D
Jonny-Osterberg En till :) Grymt fina. Jag vill också ha dessa underbart fina fiskar, någon som vet var man kan få tag i dom?
Tisse89 Jonny ÖGrymt fina. Jag vill också ha dessa underbart fina fiskar, någon som vet var man kan få tag i dom? Ganska vanliga i handlen, fråga din butik. De beställer säkert hem till dig. MVH Christofer
JockeB En till :) Riktigt fint ex, denna art finns det rätt så mycket "urvattnade" ex av idag, med dåliga färger osv, oavsett foder! Men denna var nog en av dom snyggare jag har sett på ett gäng år :)
RobinH En till :) Riktigt fin hane, länge sedan man såg en hane med så mycket blå metallic på huvudet.
Tisse89 Jo han är tjusig! han är bara på 15 cm just nu. Ska bli intressant och se när han är fullvuxen! :-) MVH Christofer