Byttorp
Det är som sagt NU som det är ett problem, det finns alltså ingen i
Sthlm som kan lägga en timme på detta? Bunden hemma med magsjuka känner jag mig snart tvungen att sätta mig i bilen och köra upp.
Christer, kan vi ställa tidningarna på lagret sålänge så skickar vi ut dom efter nyår istället?
HakanM
Tror inte alla NCs:are i stockholm läser forumet denna vecka. Går det inte att skicka mail till alla tänkbara I närheten av Huvudstaden och uppmärksamma dem på detta behov.
Pabbe
Jag har varit i kontakt med Lagret. Inga etiketter ännu. Så snart de anländer kan jag vara där några timmar./Pablo
cfakvarielagret
Här är en bild på alla tidningar
cfakvarielagret
Alla backar
det gör inget för etiketterna har ej dykt upp
Byttorp
Alla backar
det gör inget för etiketterna har ej dykt upp
Vad i hela helvetet gör posten, två dagar har gått sedan jag la etiketterna på brevlådn i Borås. Jag ringer posten igen. Christer nu har fått posten idag annars?
Byttorp
37 minuter i kö än så länge till posten, undras om dom också har lite att göra....
Nu har jag iaf klart med ettiketter för cb 1-2011. 11 personer har betalt in, 4 hedersmedlemmar, 7 pliktexemplar och 35 övriga, utbytes, annonsörer osv. Skönt ute i god tid, hinner nog skicka listorna nästa vecka redan :).
Byttorp
Har just pratat med posten och dom garranterar inga leveranser alls, det är dock insatt extra lastbilar och flyg för att"förhoppningsvis" kunna få ut posten innan jul, posttågen har varit inställda mer eller mindre hela veckan så detta har inte gått att undvika mer än att vi får undvika att ge ut ciklidblad vinter och jultid i fortsättningen. Christer du får hojta till när posten kommit.
cfakvarielagret
Brevbäraren kom precis in ......undrar om dom har mycket att göra
Packdag är i morgon start klockan 10.00
Pabbe
Ok. Kommer. Om inte prick 10 så senast 10.30Xmas:)
cfakvarielagret
Ok. Kommer. Om inte prick 10 så senast 10.30Xmas:)
Toppen
tror att ett par till blir bra
Byttorp
Underbart, tänk att dom ändå har utdelning så sent på eftermiddagen. Så. Alla som kan bege er ner till AL för att hjälpa till. Skall jag våga boka hämtningen tills u morgon efter lunch ?
cfakvarielagret
Underbart, tänk att dom ändå har utdelning så sent på eftermiddagen. Så. Alla som kan bege er ner till AL för att hjälpa till. Skall jag våga boka hämtningen tills u morgon efter lunch ?
Efter 13.00 blir kanon
såg inga ciklidblad 1-3 att packa
Byttorp
Det ligger med en adresslapp för cb 3. Annars är det bara detta numret,
Följesedel kommer på faxen eller mailen imorgon innan lunch.
Jag ringer posten och bokar hämtningen tills efter lunch då.
Byttorp
så där ja....slutet gott allting gott. Bra jobb från AL och de som nu eventuellt var där och hjälpte till. Tidningarna är upphämtade, följesedlar är bilagda och Ciklidbladet är på väg ut till förhoppningsvis alla medlemmar (en del nummer kommer ju i retur för att adresslappar trillar av eller för att eftersändning saknas osv...)
God jul och gott nytt år....
Wilhelm
Om posten sköter sig och ingen mer snö ställer till det, så borde bladet ligga i postlådorna på onsdag!
cfakvarielagret
Dom som packade var DRE o Pablo
stort tack
nu är tidningen ute i kylan igen
DaRe
Pabbe tog nog 75%, jag hade ensamma barn hemma som jag var tvungen att återgå till. :)
Det var trevligt att stå och snacka lite firrar en stund
Blev det några Diadema, Pabbe?
Pabbe
Så sant Dre, det är ju inget betungande arbete, snarare en trevlig stund, ett tillfälle att snacka firrar o annat, i en trevlig atmosfär som Akvarielagret erbjuder:).
Så har man tiden, tycker jag man ska passa på när tillfälle kommer.
Nej, inga diadema idag. Klurar lite några dagar. Gabbi sa också att de kan vara lite tjuriga. Men fina är de.
Wilhelm
Ja, så hamnade CB äntligen i postlådan!
Kalendern var toppen! Tidningen också förståss!