Pelvicachromis
Tjugo dagar kvar till vi kommer in i lokalen och kan börja bygga utställning.
Nille.
ps.
Samma dag är det också dax för årets skivsläpp.
56ovwal
Tjugo dagar kvar till vi kommer in i lokalen och kan börja bygga utställning.
Nille.
ps.
Samma dag är det också dax för årets skivsläpp.
Coldplay släpper sin nya platta redan den 26:e, så vem menar du? ;-)
För att återgå till det ursprungliga ämnet: När kommer vi som ska ställa ut något akvarium få tillgång till lokalen? Ska bli attans roligt det här!!
Pelvicachromis
Coldplay släpper sin nya platta redan den 26:e, så vem menar du? ;-)
För att återgå till det ursprungliga ämnet: När kommer vi som ska ställa ut något akvarium få tillgång till lokalen? Ska bli attans roligt det här!!
Plattan kommer heta LULU och är givetvis med de i mina öron stora giganterna METALLICA.
Akvarieuppbyggnad sker 13-22 på tisdagen samt 10-22 onsdag och torsdag.
Demontering sker kl 16 på söndagen under förutsättning att besökarna lämnat lokalen.
Nille
Pelvicachromis
Om tre veckor slår vi upp portarna för 2011 års utställning.
I morgon bär det av till Köpenhamn för att ragga lotterivinster samt uppsättning av affisher.
Bor du i södra Sverige och tycker att det saknas affisher i din hemtrakts akvariebutiker så hör av dig via PM eller på 0769027090,så att reklam kan komma upp även där du bor.
MVH Niclas
Pelvicachromis
En hel del fina vinster kom med hem från Köpenhamn igår,hoppas killarna som jagar vinster på hemmaplan också får napp.
Pelvicachromis
Påminnelse!!!
Om en vecka är det deadline för att anmäla sig till mingelkvällen.
Anmälan görs på 0769027090.
Nille
Pelvicachromis
Nu närmar det sig.
Lite drygt 180 akvarium kommer att finnas på plats för beskådning.
nille
PatrikMalmo
Klart jag ska mingla!! Kommer på mötet den 27:e, hoppas det går bra att anmäla sig då.
Zaphi
Vilka Göteborgare åker upp på lördag morgon förutom Tommy och jag? Samåka?
Kjell-Fohrman
Jag åker som sagt ner på fredagen
Zaphi
Aha, men det hjälper ju inte mig! ;) Men vi ses där nere!
Kjell-Fohrman
Aha, men det hjälper ju inte mig! ;)
Säg inte det - för det håller ju tråden vid liv och det är större chans att någon får se din fråga;)
Vi ses:D
Wilhelm
Jag ska ner till Malmö på fredag. Men ligger malmö norr om Göteborg?*-)
Zaphi
Jag ska ner till Malmö på fredag. Men ligger malmö norr om Göteborg?*-)
Inte sista jag kollade, men det kan ha ändrats sedan dess...
Pelvicachromis
Trevligt att det kommer gott om långväga gäster.
Välkomna
Nille
kajp
Som det är nu är det anmält 24 internationella gäster till både mingelkvällen och till championatmiddagen. Och fler lär det bli.
Bos
....och av dessa 24 personer kan man kalla de flesta långväga och med diskusfirreintresse från Brasilien, Turkiet, Ukraina, Italien, Polen, Tyskland, Holland, England, Irland, Norge och jag har säkert glömt några. Alla de Danskar som kommer kan man ju inte kalla långväga.
daniel_i_malmo
Hej
Ni har väl inte missat att det finns ett facebook-event för utställningen?
https://www.facebook.com/event.php?eid=282905868405467
Klicka gärna att ni kommer där, och sprid det gärna till era vänner genom att klicka på 'Dela' under rubriken, eller bjud in vänner med knappen i vänsterspalten.
Välkomna!
kajp
Sista dagen o anmäla sig till Malmös mingelkväll idag. Detta kommer o bli en stor tillställning (om inte den största någonsin här hemma) med chans o mingla med en massa internationella gäster.
det är anmält akvarister från 15 länder om man nu räknar in Wales. :) Malaysia, Italy, the Netherlands, Greece, Turkey, Ukraine, Denmark, Norway, England, Ireland, Wales, Poland, Brasil, Germany and Sweden of course
olof
Jag var på sista planeringsmötet igår. För mig var det också det första eftersom jag inte haft möjlighet att besöka de andra. Jag måste säga att jag är mycket imponerad över den kraft och det engagemag som MAF och MAF medlemmarna lägger ner på detta arrangemang. Bara det faktum att detta möte var mer välbesökt än de ordinarie mötena brukar vara tycker jag säger en hel del. Om inte annat är detta en garanti för en riktigt lyckad utställning.
Vi ses där!
Olof