Mikael-W Hej det super kul med en grupp små i karet, nu gömmer de sig inte längre utan far runt som en liten mini grupp med troffar. Grattis!
shreek Tege,s snygga vf nkonde Grymm ´Nkonde en av mina favo skaffar jag troffar igen blir det sånna Bilderna var ju topp kvalite bra gjort
doohan Jag var o kikade på Pontus röda regnbågar idag. En riktigt snygg grupp Kasanga du har Pontus! :)
doohan Ja Grymm ´Nkonde en av mina favo skaffar jag troffar igen blir det sånna Bilderna var ju topp kvalite bra gjort det är ju en hanne från din gamla/förra grupp på bilden Anton! Dvs ev pappa till mina F1or. En grymt snygg nkonde som jag lyckades föreviga på bild :) Tack!
pontus Tack tackkommer fler bilder på mina firrar strax håller på med att sortera lite andra bilder från African sea import´s just nu, knäppte ju bara 580 bilder igår fick ladda batterit i mellan o grejjer MVH / Pontus
Norrland Så här "mustiga" ska en troffe se ut. Brant panna och kraftig kropp. Absolut! Skallen är tametusan viktigare an färgen. Men där delar jag nog troffe hobbyn i mitten.
doohan Ja synd att jag missade lite med skärpan. Men firren är snygg och visade en snygg profil :) Tack DaRe
doohan Nää rent Sluta ödsla bilder nu, för det var en vinnar bild. Jag hade missat och fått skärpan på ryggfenan istället för huvet :( Annars var jag nöjd med bilden :)
doohan Nu visade frugan mig en rengöringsduk i typ mikrofiber som är mycket bra att rengöra glasrutor med. Så det blir nya bilder ikväll och förhoppningsvis mindre med onödigt bös med på bilderna.
Mikael-W Panik med Pembaakvariet Mina Pembor mår inte alls bra. Allt borde vara normalt, veckovattenbytet gjordes normalt, men 2 dagar senare är det gungfisk. Nu gäller det bara att köra delbattenbyten varje dag, titta till dem så mycket som möjligt och inte mata. Satte in en pump med filtermatta också. Så är det med Tropheus. Mestadels fungerar det bra, men olyckan kan slå till när som helst.