Banderad lite bilder på den nya gruppen :) Lite skit på glaset får ni ha överseende med :) Ser jättefina ut Jimmy :) /Jocke
doohan Tropheus sp Mpimbwe Red Cheek blev det till slut. Ja min första grupp vf tropheus blev denna snygga tuffing. 5 min efter inkoppning så började den största hannen o knuffas lite :) Älskar deras huvuden och ögon. Dom ser så grymma ut, o det kommer bilder på dem när dom gått till sig lite. Hur känns det då? Spännande ;)
doohan Deras nya ägare hade annons för några dagar sedan på avkommor efter Johans gamla grupp. Därav min gissning Nej inte från johan.
Kimmy- nya ägare hade annons för några dagar sedan på avkommor efter Johans gamla grupp. Därav min gissning Ahha okok. gruppen dom kmr från är en urvalsodlad grupp från -95 av en kille här i traktenn
doohan Som Alltid kanonfina bilder Stefan! Svårt att inte gilla Moba. Ser grymt läckra ut med sitt prickiga huvud. Regnbågen är grymt fin den med, o såklart Mpimbwen :)
HaE Mycket fina bilder Stiffe! Bilden på den vild fångade Mpimbwen fick mig att börja dregla. Vilken häftig färgkombo.
DaRe Ännu fler :) WF Moba Denna? http://www.ciklid.org/artregister/artreg_visa_art_fangstplats.php?ID=1040&fangstplats=Moba%202&fp=06 Är det hanar & honor?
stiffe Ja, det är samma, men tyvärr så har jag ingen koll på om det är hanar eller honor på fotona :I