Hej hoppas det är ok att fråga detta här. Annars ber jag om ursäkt och radera mitt inlägg.
Jag köpte en grupp på 35 Kiriza för ganska exakt 3 år sedan. Då som "ungdjur" på 3-4 cm. Nu är de flesta 8-10cm uppskattar jag. Gruppen består idag av 45+ "vuxna" individer i olika storlek och rätt mycket småyngel. Vissa hanar har orangea band medan alla andra och honorna har gula. Min högst amatörbedömning säger att det är ca dubbelt så många honor som hanar.
De går tillsammans med 10st "Ilangi". Fungerar mycket fint förutom att dessa inte leker men harmonin i hela akvariet är jättebra och inga fiskar far illa.
Måste tyvärr sälja dessa pga flytt och för lite tid. Akvariehobbyn får läggas ned på obestämd framtid.
Så jag behöver lite råd om vad jag bör lägga upp dessa till för pris. Grupperna var för sig och eller ihop.
Tacksam för hjälp. Vill gärna bli av med dem de kommande 2-3 veckorna så kan nog tänka mig gå rätt lågt i pris men har verkligen inte en aning om värdet på dem...
Bilder: Dock över ett år gamla. Äger ingen bra kamera så kan inte direkt prestera bättre i nuläget.
https://picasaweb.google.com/117025127385098727983/November192011