deelay till bild med repig o skitig framruta. Inte så bra bild men man kan se det blåa lite i ryggfenan å pannan på firrarna i bakgrunden. Vid matning o lek så blir dom blå som en aulonocara i huvet o ryggfenen blir mörkt turkos blå Ska jag skicka den till Stiffe? =)
Decimus Vilka lysrör bör man ha om man skall ha troffar och ev någr växter. Har en t8 och en t5 ramp i mitt juwelkar. Och ska t8 eller 5 rampen vara "innerst" mot slimlinen för att få bästa effekten?
tege Fick två foton skickade från Deeley, som han tyckte skulle flashas upp....här e dom ;) Hm! tycker de där stenarna i bakgrunden har lite färgstick i sig. Va fan doohan, har du varit här hemma o snott sten nu igen.....:)
deelay Fick två foton skickade från Deeley, som han tyckte skulle flashas upp....här e dom ;) Du får fakturera doohan. Detta blir nog inte billigt med tanke på resultatet. =)
doohan :) Hm! tycker de där stenarna i bakgrunden har lite färgstick i sig. Va fan doohan, har du varit här hemma o snott sten nu igen.....:) Vad är färgstick :) Nääe jag hittade dem i skogen vid Långsand o dom är kanon att bygga med i akvariet :) Dom låg iof fint upplagda på pallar? Men ingen sade något så dit åker jag nog fler gånger o hämtar sten ;)
doohan Hmm Njaa det var så mycket repor o skit så jag tyckte det var nästan ett mission impossible att ta bort allt sånt, O Stiffe gör det ju så braaa ;) Du får fakturera doohan. Detta blir nog inte billigt med tanke på resultatet. =)
Robban82 Inser nu att det är dax att införskaffa sig en system kamera. Får väl se vad tomten kommer med :) //Robban82
Micke_720 Nytt år nya utmaningar... hej Gott slut på er... Mina troffe mål för 2012 Införskaffa in moori grupp (ilangi eller likvärdigt. ) Optimera min ikola grupp In förskaffa ett gäng similis som skall gå med ikolan. Gott Nytt på er....