Va roligt med lite huvudbry! :D
Micke tjena FI i mina ögon är det inte umbiees du har där hemma men de ser ju fina ut hoppas de växer på sig så man kanske kan se vad det är för något verkligen spännande detta lycka till.. kollade filmen din igen tycker det liknar en liten veja i kroppsformen tycker den ser rund ut...men men man kan bli lurad av storleken...
Mja de verkar vara knepiga minst sagt och de är uppskattningsvis 2.5-3 cm så de är betydligt mindre än fiskar jag normalt brukar ta hem vilket nog kan förvirra en del.
[/quote
]Em sak tycker jag e säker att det inte e en umbrifera, men vad tusan e det????
sjukt spännande att se vad det blir så glöm nu inte att hålla oss uppdaterade med foto och film på dom!
Ser dom andra exakt likadana ut som den första?
Jag törs inte vara säker på varken det ena eller andra, det enda jag vet säkert är att jag aldrig har haft dem eller ens sett dem tidigare. Och helt klart blir det spännande precis som du säger att se vad det i slutändan visar sig vara! De är ju vf också så tänk om det är en helt ny art eller ny variation av en art! Så coolt det vore! :D Ska filma mycket (foto verkar inte funka då de är så här små och pigga, allt blir bara suddigt)
Jupp de övriga ser precis likadana ut.