DaRe Just nu finns nog inte så många i butiker misstänker jag. Jag vet inte heller vad som finns i ditt område.
Micke-Jarhl Hej hur stor är den? Men jag tycker det ser ut som en ung hane Ser hög kraftig ut brant panna dessutom fin fisk iaf
DaRe Jo den är inte gammal. 18cm cirkus. Jag tror jag har 4 hannar, men funderade lite på hur den svarta fläcken på ryggfenan ska se ut på honorna?
Micke-Jarhl DEn svarta pricken kan finnas på hanarna åxo dock har jag aldrig sett fläckar på en gammal vuxen fisk kanske tillfällighet? Honorna blir sällan över 14-15cm (iaf vad jag har sett) mer rundade och nätta formen
DaRe Min minsta dog idag. Jag tror han fick ta en del stryk då synspilorna och Salvinin leker samtidigt i akvariet. Han var lite medtagen igår och nu i det närmaste död så jag skar av ryggraden bakom huvudet nyss. Tråkigt, men jag har 4 hannar och han var minst. Jag ser inga stridigheter och undrar om det sker under nattetid eller i den direkta gryningen??
DaRe Lite nya bilder. Kommer bli svårt att skiljas från denne härliga fisk. antar dock att det inte är escondido, samma verdict fortfarande från er som kan detta bättre
Banderad Lite nya bilder. Kommer bli svårt att skiljas från denne härliga fisk. antar dock att det inte är escondido, samma verdict fortfarande från er som kan detta bättre Riktigt fin fisk David! /Jocke
DaRe Vill ingen köpa den får den ta en resa till akvarielagret tillsammans med de andra som är till salu. Jag ger det ett par veckor.
Micke-Jarhl Vill ingen köpa den får den ta en resa till akvarielagret tillsammans med de andra som är till salu. Jag ger det ett par veckor. köper den gärna men få ner den här blir nog svårt hehe mer lik escondido teckningen nu+ den blåa färgen fan vet??Riktig diamant
FINN tack, jo den är ensam och jag hittar ingen hona till honom... Jag som har 5st honor här hemma, synd. Hade gärna köpt han men det är för långt bort.